Campanie de înfrumuseţare a locurilor fără culoare din România. 14 tone de vopsea folosite în cel mai amplu proiect social

Campanie socială de înfrumuseţare a locurilor „fără culoare“ din România 

„Culorile României“ este cel mai amplu proiect de responsabilitate socială ce îşi asumă susţinerea comunităţilor urbane şi rurale, cu scopul de a creşte calitatea vieţii în comunităţi prin acţiuni de reamenajare a spaţiilor publice şi private.

Ştiri pe aceeaşi temă

INTRĂ ÎN DISCUŢIE şi urmăreşte emisiunea în modulul Adevărul LIVE

Ajunsă la a treia ediţie, campania de responsabilitate socială „Culorile României“, include 15 proiecte ce se vor desfăşura în sate, comune şi oraşe ale României. De la an la an tot mai mulţi oameni susţin activ comunităţile urbane şi rurale din ţară prin intermediul acestui proiect. Pentru anul acesta, organizatorii estimează că se vor folosi peste 14 tone de vopsea, baiţuri şi tencuială.

O direcţie importantă a proiectului „Culorile României“ este aceea de a implica în comunitate persoane şi personalităţi - Ambasadorii Culorilor, oameni a căror întreagă viaţă este dedicată culorilor şi autenticului românesc. Unul dintre aceştia este şi Suzana Dan, artist plastic, iniţiatoarea proiectului Noaptea Galeriilor, care vine astăzi la Adevărul Live, alături de Silvia Teodorescu, reprezentantul Zaga Brand – organizatorul proiectului.

citeste totul despre: