FOTO Primul outlet high concept marca H&M

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vanessa Paradis este imaginea unei colecţii semnate de brandul H&M . FOTO Facebook
Vanessa Paradis este imaginea unei colecţii semnate de brandul H&M . FOTO Facebook

Casa de modă H&M, al doilea retail de îmbrăcăminte la nivel global, şi-a continuat aventura în domeniu şi a deschis, vineri, pe Regent Street în Londra, primul outlet high concept cu piese vestimentare influenţate de bloggerii de modă.

Produsele pe care H&M doreşte să le ofere sunt creaţii manuale, realizate într-un singur exemplar pentru adeptele modei cosmopolite. Suedezii au vrut să fondeze un brand premium bazat pe atitudinea afişată de reprezentantele sexului feminin, care este atât de influenţată de mass-media şi blogging.

Cu un spaţiu de 1.200 de metri pătraţi, noul magazin se deosebeşte de celelalte 2.800 ale casei de modă împrăştiate pe hartă, dar şi de brandul secundar COS lansat în Marea Britanie, în anul 2007, prin intermediul căruia H&M vrea să cucerească un segment superior de piaţă.

Cum îşi propun suedezii să revoluţioneze moda? Indiciul principal este chiar  numele outletului, H&M & Other Stories, adică o linie vestimentară ce îşi trage influenţele din mai multe domenii sociale, numite generic „alte poveşti“. 

Astfel, produsele comercializate, precum cosmeticele, pantofii, genţile, bijuteriile şi îmbrăcămintea nu vor fi inspirate de trendurile lansate pe marile podiumuri de modă şi nici nu vor fi catalogate ca piese must-have.

Conceptul bradului a plecat de la ideea potrivit căreia femeia îşi modelează propria imagine, fiind inspirată de site-uri ce vând produse online, precum eBay, de garderoba părinţilor şi a bunicilor, dar şi de marile case de modă.

„Am vizitat mai multe metropole pentru a vedea cum mass-media şi industria online influenţează trendurile promovate de moda urbană“, a explicat directorul de creaţie Sara Hilden-Bengtsson. „Femeile produc piese diferite faţă de acum 10-15 ani. Astăzi, ele îşi făuresc propria poveste, apelând la stilul personal şi la simţul modei dobândit“, a adăugat ea.

Timp de trei ani, H&M a căutat şi a angajat un grup de 70 de designeri care să deseneze şi să ofere viaţă acestor poveşti de modă. Inspiraţia, aşa cum susţin coloşii casei de modă, a venit direct de pe străzile Parisului şi din capitalei Suediei, Stockholm.

Outletul H&M îşi propune să aducă acel look nonconformist afişat de bloggerii de modă, spontan, cu ţinute rebele. „Contradicţie şi minimalism“, aşa s-ar  traduce mesajul cheie promovat de retailerul suedez. „Am aflat că femeile deţin simţul modei. Am putea spune că s-au autoeducat în această industrie. Ele ştiu ce-şi doresc înainte să plece la cumpărături“, a punctat Colombe Campana, designerul liniei vestimentare prêt-à-porter.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite