Moncler şi spectacolul gheţii în trei acte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tărâmul de gheaţă Narnia este cea de-a treia temă a spectacolului propus de Moncler. FOTO Reuters
Tărâmul de gheaţă Narnia este cea de-a treia temă a spectacolului propus de Moncler. FOTO Reuters

Show-ul de modă al brandului Moncler a semănat, mai degrabă, cu o paradă dedicată sezonului rece. Câini husky, oameni îmbrăcaţi în costume de urşi şi modele pregătite pentru o escapadă la munte au defilat pe podiumul parizian sub bagheta designerului italian Giambattista Valli.

„Dacă ar fi să oferim un premiu pentru cel mai bun spectacol defăşurarat pe podium, cu siguranţă Moncler Gamme Rouge ar câştiga concursul sau ar deţine o poziţie fruntaşă. Podiumul de modă s-a transformat într-o staţiune montană atunci când manechinele au defilat în ţinutele casei franceze“, scrie Jessica Bumpus pentru revista „Vogue“.

Filmul de modă regizat de Giambattista Valli a fost împărţit în trei acte, fiecare cu o temă şi o abordare inedită. Iniţial, manechinele au defilat în paltoane de blană conduse de câte un câine husky, în timp ce pentru al doilea scenariu au fost expuse pe podium ţinutele bărbăteşti. Ultima secţiune, inspirată de lumea sci-fi a romancierul C.S. Lewis, s-a numit Narnia şi a reprezentat un tărâm magic îngheţat cu „regine“ îmbrăcate în rochii accesorizate manual cu perle şi cristale.

Un manechin defilează condus de un câine husky pe podiumul de la Săptămâna Modei de la Paris. Reuters

moncler

„Câini husky, bărbaţi care alunecau pe cabluri şi manechine ce mergeau la braţ cu oameni îmbrăcaţi în costume de urşi pe coloana sonoră a unei melodii a trupei Beach Boys. Ce poţi să spui despre un show de modă care urmăreşte această reţetă, decât un mare bravo“, a scris Luke Leitch, editorul secţiunii de modă pentru publicaţia „The Telegraph“.

Maestrul haute couture, Giambattista Valli, a demonstrat că liniile sale vestimentare ready-to-wear pot fi pe gustul unui public numeros, fără ca exclusivismul şi excentricul să fie ignorate.

Una dintre ţinutele semnate de creatorul italian. FOTO Reuters

moncler

Considerat drept cel mai nebun show de modă, prezentarea brandului Moncler a dorit să şocheze prin avangardism şi naturaleţe. „Manechinii casei franceze de modă şi-au jucat propriul rol pe scena de la Paris asemenea actorilor din serialul american «Urzeala Tronurilor»“, apreciază Luke Leitch.

Machiajul în culori nude şi cristalele ce semănau cu fulgi de zăpadă pe obrajii modelelor au descris un spectacol al gheţii cu piese vestimentare ce, în opinia editorului de modă, au influenţe preluate de la McQueen.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite