Cine spune că femeile plinuţe nu sunt frumoase? Campania „Nu sunt înger“ pune la zid „îngerii“ Victoria’s Secret

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Campania „Nu sunt înger“. FOTO telegraph.co.uk
Campania „Nu sunt înger“. FOTO telegraph.co.uk

În ultima vreme, celebra companie de lenjerie intimă Victoria’s Secret a fost aspru criticată în mass-media internaţională, dar şi de organizaţiile feministe pentru că promovează imaginea unei femei perfecte din punct de vedere fizic. Campania publicitară intitulată „Nu sunt înger“ se doreşte o replică acidă la adresa „îngerilor“ care au dimensiunile ideale, 90-60-90.

O firmă americană care produce şi comercializează lenjerie intimă pentru femei cu forme, Lane Bryant, a lansat un atac la adresa companiei rivale, Victoria’s Secret, prin intermediul unei campanii publicitare numite „Nu sunt înger“(#ImNoAngel). Reclama prezintă mai multe femei care nu au siluete apropiate de idealul 90-60-90, promovat de Victoria’s Secret, îmbrăcate doar în lenjerie intimă, în dorinţa de a arăta că „sexy“ este un atribut care presupune diversitate.

Nu este singura firmă de lenjerie intimă care a luat poziţie împotriva mesajului transmis de Victoria’s Secret. În Marea Britanie, compania Curvy Kate a demarat campania „fiecare corp este frumos“, care a presupus selectarea a zece femei obişnuite ca modele pentru un spot publicitar. Acesta a fost gândit ca un „răspuns“ la o campanie recentă a celebrului brand american de lenjerie intimă, care a prezentat mai multe modele celebre ca deţinătoare ale corpului perfect. 

lenjerie

 FOTO telegraph.co.uk

În cele din urmă, reprezentanţii Victoria's Secret au decis să schimbe sloganul „The perfect body“ ( Trupul perfect) cu varianta „A body for every body“, urmare a zecilor de petiţii semnate de mii de oameni de toată lumea, prin care li se cerea să renunţe la transmiterea unui mesaj greşit şi periculos, notează The Telegraph. 

lenjerie

FOTO telegraph.co.uk

„Femeile din campaniile Victoria's Secret sunt frumoase, dar credem că fiecare femeie este frumoasă în felul ei şi acest lucru ar trebui să fie prezentat în mod corect în mass-media“, a declarat purtătoarea de cuvânt a firmei Curvy Kate pentru ediţia britanică a revistei Glamour. 

lenjerie

FOTO telegraph.co.uk

Magazin

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite