„Românii au talent“, în revenire: câţi telespectatori a câştigat Pro TV cu cea mai lungă ediţie din acest sezon

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Emisiunea „Românii au talent“ începe să îşi revină la nivelul audienţelor, după ce a înregistrat un plus de telespectatori la nivelul tuturor segmentelor de public comparativ cu ediţia specială de Paşte. La nivelul întregii ţări, talent-show-ul de la Pro TV a adunat 3,6 milioane de români pe minut.

Ediţia a şaptea a emisiunii „Românii au talent“ a înregistrat o creştere la nivelul audienţelor comparativ cu ediţia specială de Paşte, atunci când cifrele se aflau în scădere. Cea mai lungă ediţie a acestui sezon, difuzată până aproape de miezul nopţii, a înregistrat, la nivel naţional, o audienţă de peste 3,6 milioane de români pe minut, arată paginademedia.ro. Ediţia specială de Paşte a talent-show-ului aduna în faţa micilor ecrane 3,2 milioane de telespectatori. Pe poziţia a doua în acest segment s-a clasat postul Kanal D cu o medie de un milion de telespectatori pe minut, iar Antena 1 a venit pe locul al treilea cu o medie de 650.000 de telespectatori. Vârful naţional pentru emisiunea de la Pro TV s-a înregistrat la ora 22:36, atunci când 4,5 milioane de privitori se uitat la „Românii au talent“ (rating 24,7 şi cotă de piaţă 47,9%).

La nivel urban, audienţa „Românii au talent“ a fost mai mare în compariaţie cu ediţia de Paşte. Astfel, peste 1,8 milioane de telespectatori din mediul urban se uitau la Pro TV, faţă de aproape 1,5 milioane în duminica Paştelui. Vârful urban s-a înregistrat la ora 22:37, atunci când 2,3 milioane de privitori au ales „Românii au talent“ (rating 23 şi 45,8 cotă de piaţă). Kanal D a venit tot pe locul doi cu o medie de 608.000 de telespectatori, iar Antena 1 s-a situat pe acelaşi loc trei cu 330.000 de telespectatori.

Pe segmentul publicului comercial, „Românii au talent“ a înregistrat un plus de 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani faţă de ediţia precedentă. La distanţă pe acest target, pe locul doi a fost Kanal D, cu puţin peste 200.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 167.000 de telespectatori. Vârful comercial pentru Pro TV a avut 1,3 milioane de telespectatori între 18 şi 49 de ani, înregistrat la ora 22:39 (rating 27,1 şi cotă de piaţă 59,2%).

În cea de-a şaptea ediţie a show-ului „Românii au talent“, Andi Moisescu a apăsat butonul auriu şi a trimis direct în semifinală un trio de băieţi experţi în rezolvarea cubului Rubik. Atât juriul, cât şi gazdele emisiunii au fost hipnotizaţi de un magician al cărui secret nu a reuşit să-l afle nimeni, iar un moment de gimnastică impresionant a şocat şi speriat, în acelaşi timp, membrii juriului.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite