„Românii au talent“, audienţă maximă de cinci milioane de telespectatori din întreaga ţară, la a doua ediţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andi Moisescu, Andra, Mihaela Rădulescu
şi Bebe Cotimanis, componenţi ai juriului „Românii au talent“
FOTO Pro TV
Andi Moisescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Bebe Cotimanis, componenţi ai juriului „Românii au talent“ FOTO Pro TV

A doua ediţie a show-ului „Românii au talent“ a plasat postul Pro TV în fruntea audienţelor şi a preferinţelor publicului. La nivelul întregii ţări, emisiunea a fost urmărită de un maxim de cinci milioane de telespectatori, iar cota de piaţă a televiziunii pe segmentul publicului comercial a fost de 52%.

La nivelul întregii ţări, emisiunea „Românii au talent“ a fost urmărită de 4,34 milioane de telespectatori, faţă de 4,36 de milioane de telespectatori câţi au fost la primul episod, arată paginademedia.ro. Pro TV şi-a asigurat primul loc în această categorie, fiind urmat de Kanal D, pe locul secund, cu 1,1 milioane de privitori, care a difuzat serialul turcesc „Trădarea“. Pe locul al treilea a venit Antena 3, iar Antena 1 s-a situat abia pe locul al patrulea, cu un rating de zece ori mai mic decât al celui înregistrat de Pro TV. Antena 1 a difuzat filmul „Oră de vârf“ şi a avut 550.000 de telespectatori. „Românii au talent“ a avut maximul de telespectatori la ora 21:42, atunci când peste cinci milioane de români urmăreau show-ul (rating 27,5 şi cotă de piaţă 47,1%), arată şi Pro TV într-un comunicat.

Pe segmentul publicului de la oraşe, show-ul a fost vizionat de aproximativ 2,2 milioane de români pe minut, cu 100.000 mai mult faţă de prima ediţie, mai scrie sursa citată. Kanal D a venit tot pe poziţia secundă, cu cifre de patru ori mai mici faţă de Pro TV (660.000 de telespectatori), iar Antena 1 a rămas pe acelaşi loc patru cu 261.000 de telespectatori. Vârful de telespectatori înregistrat de Pro TV pe acest segment s-a înregistrat la ora 22:33, atunci când 2,7 milioane de români se uitau la „Românii au talent“ (rating 27,2 şi 51,4 cotă de piaţă).

La nivelul publicului comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, 1,25 de milioane de telespectatori au urmărit emisiunea de la Pro TV, cota de piaţă fiind de 52%. Kanal D, pe locul secund în audienţe, a avut 220.000 de telespectatori, iar Antena 1, pe locul al treilea, a adunat 130.000 de telespectatori, adică un rating de aproape zece ori mai mic decât cel înregistrat de „Românii au talent“. 1,5 milioane de telespectatori a fost vârful pe segmentul comercial, înregistrat la ora 22:34 (rating 30,8 şi cotă de piaţă 64,8%).

Cea de-a doua ediţie a show-ului „Românii au talent“ a culminat cu reprezentaţia Danielei Dumitru, o dansatoare de 25 de ani, care a „încins“ atmosfera după ce s-a jucat cu focul dezbrăcată, spre satisfacţia spectatorilor şi a lui Bebe Cotimanis.

În prima ediţie a talent-show-ului, Mihaela Rădulescu a creat un scandal uriaş atunci când i-a spus unei gimnaste adolescente că trebuie să slăbească, a sărutat un concurent şi s-a tăvălit prin făină după numărul unei dansatoare.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite