Măruţă cade în audienţe cu noua oră de difuzare, dar „Ce spun românii“ produce surprize: câţi telespectatori a înregistrat Pro TV cu schimbările din grilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cătălin Măruţă a început cu stângul noul sezon „La Măruţă“, în noul interval de difuzare FOTO Pro TV
Cătălin Măruţă a început cu stângul noul sezon „La Măruţă“, în noul interval de difuzare FOTO Pro TV

„La Măruţă“ are parte de o scădere de telespectatori în noul interval de difuzare, fiind depăşită de Antena 1 şi de Kanal D, dar „Ce spun românii“ trece peste „Acces Direct“ într-un interval orar consacrat show-urilor tabloide.

Măruţă scade, Cabral creşte 

Pro TV are parte de suişuri şi coborâşuri odată cu debutul grilei de toamnă, cel puţin înainte de prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă, cuprins între orele 19:00 şi 23:00). Astfel, la prima ediţie „La Măruţă“ difuzată de la ora 15:00, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea în audienţe, pe toate targeturile. În schimb, emisiunea prezentată de Cabral, „Ce spun românii“, a fost peste „Acces Direct“ pe două categorii de public.

„La Măruţă“ a intrat din 12 septembrie pentru prima dată pe intervalul orar 15:00 - 17:00, reuşind să se claseze pe locul al treilea pe categoriile de public naţional, urban şi comercial. În faţa acestei emisiuni s-au clasat mereu, pe primele două locuri, posturile Antena 1 şi Kanal D, care au difuzat „Mireasă pentru fiul meu“ şi „Teo Show“, arată paginademedia.ro. De notat că şi Teo este, din acest sezon, pe un nou interval orar (16.45-18.00), slot pe care a reuşit, săptămâna trecută, să fie într-o zi pe primul loc pe toate targeturile, în premieră în istoria emisiunii la Kanal D, notează aceeaşi sursă citată. 

Audienţele emisiunilor 

„La Măruţă“ a înregistrat la nivel naţional 367.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a avut 568.000 de telespectatori, iar Kanal D 524.000 de telespectatori. La nivel urban, emisiunea lui Cătălin Măruţă a avut 188.000 de telespectatori, Antena 1 a înregistrat 282.000 de telespectatori, iar Kanal D 279.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, Pro TV a avut 77.000 de telespectatori, Antena 1 84.000 de telespectatori, iar Kanal D 81.000 de telespectatori.

Pe de altă parte, „Ce spun românii“, game-show-ul prezentat de Cabral a depăşit Acces Direct, la nivel urban şi comercial, pe intervalul 18:00 - 19:00. În schimb, „Acces direct“ a fost peste Pro TV la nivelul întregii ţări.

„Ce spun românii“ a avut 488.000 de telespectatori la nivel urban, iar la nivel comercial 189.000 de telespectatori. Pe aceste două paliere, Antena 1 a înregistrat 447.000 de telespectatori la oraşe şi 135.000 de telespectatori la nivel comercial. La nivelul întregii ţări, Antena 1 a trecut pe locul întâi cu 837.000 de telespectatori, iar Pro TV pe locul doi cu 756.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite