Audienţe: Patru milioane de români stau în fiecare seară pe trei posturi TV. Între ce televiziuni s-a dat duelul pentru locurile fruntaşe

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trei posturi de televiziune au acaparat cea mai mare parte a audienţei TV, în luna ianuarie, însumând aproximativ jumătate din întreaga audienţă TV din România.

Astfel, peste patru milioane de români se uitau în fiecare seară, în fiecare minut, la cele trei posturi generalist Pro TV, Kanal D şi Antena 1, însumând aproape jumătate din audienţa TV din România.

Celelalte 60 de canale TV măsurate însumează seara 4,5 milioane de români, potrivit Pagina de Media. 

Aşadar, Pro TV a luat cea mai mare parte: 1,7 milioane. A venit din urmă Kanal D care, cu Exatlon, a trecut în faţa Antenei 1, la nivelul întregii ţări.

În prime-time (19.00 - 23.00), la nivel naţional, o medie de peste 1,7 milioane români se uită în fiecare minut laPro TV, înregistrând astfel o uşoară creştere faţă de luna decembrie.

Kanal D, postul lunii ianuarie

Graţie show-ului „Exatlon“, postul turcesc a ajuns la aproape 1,2 milioane de români în fiecare seară, cu 250.000 mai mulţi decât în decembrie. A trecut în faţa Antenei 1, care a stagnat seara.

În clasamentul general, după Antena 1 urmează România TV, cu 468.000 de telespectatori  şi Antena 3, care a reuşit să adune în faţa micilor ecrane 366.000 de persoane. 

La nivel naţional, au mai crescut Prima TV (328.000 de persoane), Pro 2 (fostul Acasă TV, 160.000) şi TVR, fiind urmărită de 255.000 de telespectatori.

Au scăzut seara TVR 1, Etno TV şi Digisport. Fără fotbal, canalul de sport al RCS s-a dus pe locul 24, faţă de 13 în decembrie, cu peste 100.000 de persoane. 

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite