Un brand personal de succes te ajută să te prezinţi adecvat în faţa angajatorilor, partenerilor de afaceri sau clienţilor şi să îţi atingi obiectivele pe plan personal şi profesional. Din acest motiv, pe 10 şi 11 aprilie, vom organiza o nouă ediţie Workshop Sessions în cadrul căreia 25 de tineri pasionaţi de dezvoltare personală vor avea ocazia să îşi dezvolte propriul brand. În plus, aceştia pot participa gratuit la eveniment datorită sprijinului oferit de BRD Groupe Societe Generale, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului

Sesiunea de training se va desfăşura pe parcursul a două zile şi va îmbina teoria cu practica prin exerciţii, studii de caz şi workshop-uri interactive.  Astfel, tinerii vor învăţa cum să îşi descopere propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale şi vor lucra apoi la dezvoltarea unei strategii pentru comunicarea şi menţinerea propriei imagini.

În ziua de astăzi, brandul personal este un avantaj competitiv şi poate fi factorul care face diferenţa între succes şi eşec, atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. La Workshop Sessions fiecare dintre participanţi va avea o întâlnire cu el însuşi: tinerii îşi vor descoperi propriul brand şi vor învăţa care sunt paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru a-l dezvolta aşa cum îşi doresc. În plus, aceştia vor înţelege cum pot folosi tehnologiile web 2.0 pentru a-şi comunica propriul brand şi cum îşi pot menţine imaginea pe termen lung.

Ca antreprenor, am realizat în ultimii 5 ani că un brand personal adecvat te ajută să îţi dezvolţi propria afacere şi, mai mult decât atât, îţi aduce noi clienţi, parteneri şi te ajută să aduci alături de tine în echipă oamenii potriviţi. Mă bucur aşadar că am ocazia de a susţine această sesiune de training. Mai mult decât atât, pe parcursul celor două zile voi avea alături de mine invitaţi speciali cu experienţă relevantă în domeniu care îşi vor împărtăşi propriile experienţe şi vor aduce o perspectivă diferită, lucru care mă va ajuta să le ofer participanţilor o imagine completă asupra a ceea ce înseamnă branding personal în ziua de astăzi.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate. Tinerii care vor să îşi dezvolte propriul brand personal pot aplica pentru participarea la Workshop Sessions completând formularul de înscriere disponibil online. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 5 aprilie, iar selecţia va fi efectuată de specialişti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate aplicanţilor marţi, 8 aprilie.