Care sunt cele mai valoroase 10 branduri româneşti în 2018

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De departe, cel mai valoros brand românesc este, şi în acest an, producătorul de automobile Dacia, în vreme ce brandurile autohtone din retail şi din sistemul bancar au rezervate cinci locuri în top zece, potrivit clasamentului stabilit de compania de consultanţă şi evaluare Brand Finance.

Primele şapte locuri din clasamentul celor mai valoroase branduri româneşti sunt ocupate de acealeaşi companii care au dominat topul şi anul trecut. Rocade în ierarhie au apărut abia de la locul opt în jos. BCR a coborât, în ultimul an, de pe locul opt pe locul zece, ceea ce le-a permis altor brandurilor BRD şi Electrica să urce, fiecare, câte un loc.

Dacia rămâne cel mai valoros brand românesc şi, totodată, singurul care depăşeşte un miliard de euro (1,243 miliarde de euro în 2018, faţă de 1,217 miliarde de euro în 2017), graţie creşterii vânzărilor internaţionale prin reţeaua Renault. Peste 90% din producţia auto de lângă Piteşti este exportată, iar vânzările tot mai bune au făcut ca Dacia să fie inclusă şi în ierarhia mondială Brand Finance Auto 2018, pe locul 60.

Citeşte articolul integral pe NewMoney.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite