Amenajări interioare gratuite, oferite de un mare magazin de bricolaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătăţirea locuinţei să devină accesibilă tuturor”. Acesta este noul mod de gândire al unui magazin de bricolaj, care este dispus să ofere drept premii amenajarea interioară a locuinţei de către un designer experimentat.

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, a finalizat procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt şi anunţă o nouă poziţionare de brand, mai apropiată de clienţi. Noua reţea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de oraşe din ţară.

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienţi

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienţi, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar şi a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienţilor o selecţie de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinţei, la preţuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaţionale şi lansarea unei noi poziţionări de brand, însoţită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienţilor un nou Brico Depôt şi o nouă abordare, mai apropiată de nevoile şi aşteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătăţirea locuinţei să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare şi renovare, precum şi game inovatoare de produse, la preţuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România. 

Inspiraţie pentru grădină şi balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină şi balcon”, inspirat din poveştile a şapte clienţi cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienţii pot găsi inspiraţie pentru noi proiecte, dar şi soluţii inteligente şi idei de amenajare, astfel încât să obţină spaţii funcţionale şi de efect, indiferent de suprafaţa şi bugetul pe care le au la dispoziţie. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, în magazinele Brico Depôt, pe website şi în aplicaţia Brico Depôt.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite