Lixandru, Mediacom: În 2014 investiţiile în publicitate vor creşte cu 3-4%

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Companiile din farma, telecom, retail, dar şi băncile au bugete mai mari pentru 2014 FOTO Shutterstock
Companiile din farma, telecom, retail, dar şi băncile au bugete mai mari pentru 2014 FOTO Shutterstock

Anul viitor va aduce o creştere de circa 3-4% pentru bugetele de promovare, după cinci ani de scăderi ale investiţoilor în publicitate, iar, astfel, piaţa va ajunge la o valoare de 316 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street.ro Carmen Lixandru, managing director al MediaCom Romania, una dintre cele mai mari agenţii de media.

“Cred că vom avea, după o lungă perioadă de criză, un prim an cu o uşoară creştere a investiţiilor totale în advertising, cu un procent de 3%-4%, venit în cea mai mare parte din televiziune şi digital. Piaţa totală în 2014 va depăşi cu puţin valoarea de 300 de milioane de euro, dar cred că important e trendul ascendent şi distribuţia bugetelor între medii. Dacă în urmă cu trei ani vorbeam de investiţii în digital de maximum 5% din totalul bugetelor cheltuite în media, acum vorbim de al doilea mediu după TV ca pondere a cheltuielor cu publicitatea şi de un domeniu estimat să atingă 12% în 2014”, explică Lixandru.

Printre factorii care vor duce la creşterea pieţei se numără creşterea economiei României din trimestrul al treilea din acest an, dar şi faptul că 2014 este un an electoral.

Citeşte pe wall-street.ro mai multe despre investiţiile în publicitate 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite