Immochan investeşte 10 milioane de euro în rebrandingul centrului comercial din Drumul Taberei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Rebrandingul centrului comercial se face în urma unuui studiu făcut de Immochan
Rebrandingul centrului comercial se face în urma unuui studiu făcut de Immochan

După 3 ani de la deschidere, Immochan investeşte 10 milioane de euro pentru a transforma centrul comercial Auchan din cartierul Drumul Taberei într-o comunitate. Noul centru, care nu va păstra numele hypermarketului, va reuni, pe lângă magazine şi food-court, un spaţiu de bibliotecă, un loc de joacă, dar şi un community hub, primul de acest gen din România.

Rebrandingul centrului comercial vine în urma unui studiu iniţiat de Immochan care a vizat nevoile locuitorilor cartierului, unul dintre cele mai mari şi mai aglomerate din Capitală. Astfel, în perioada iulie-octombrie 2017, compania a făcut un sondaj din care a reieşit că locuitorii şi-ar dori un spaţiu unde să se poată desfăşura, un spaţiu de recreere, dar care să-şi păstreze caracterul utilitar. 

Potrivit aceluiaşi sondaj, locuitorii cartierului sunt cumpărători activi. 56% merg la supermarket/hypermarket de 2-3 ori pe săptămână, în timp ce 22% merg zilnic. Cei mai mulţi consideră preţul produselor unul avantajos pentru cumpărături zilnice, iar printre avantajele cartierului se numără proximitatea faţă de astfel de centre comerciale, dar şi existenţa locurilor de parcare. 

Dezavantajele zonei sunt cele care au determinat investiţia în rebrandigul Centrului Comercial Auchan. Printre acestea, respondenţii au enumerat: spaţiul rigid, lipsa unor zone de relaxare şi distracţie, cum ar fi cafenelele, barurile şi restaurantele. 

"Drumul Taberelor devine centrul comunităţii din Drumul Taberei, un centru comercial care oferă mai mult decât cumpărături, oferă relaxare, timp de calitate şi oportunităţi de socializare – un loc care aduce împreună “taberele” diferite din cartier. Reacţiile locuitorilor, care au reieşit în urma unui amplu studiu calitativ şi cantitativ pe care l-am făcut, ne-au încurajat şi au contribuit la definitivarea identităţii noului brand. Suntem încântaţi de rezultatul final, care îmbină elemente identitare locale cu un suflu nou, urban, menit să ofere clienţilor timp de calitate şi de socializare, a declarat Sofia Teleanu, Marketing Manager Immochan Romania.

Centrul comercial îşi propune să devină concret un loc unde comunitatea, locuitorii cartierului să revină în centrul atenţiei, un spaţiu nu doar de relaxare, ci şi destinat activităţilor civice. Un spaţiu nu doar cu un food-court impresionant, asemănătorul mall-urilor, ci şi un spaţiu de lucru. Cel mai mare pariu al companiei pare să fie crearea unui community hub, unic într-un astfel de centru comercial. Reprezentanţii Immochan consideră că acesta va fi un real succes nu doar pe baza unicităţii conceptului, ci şi pe lipsa concurenţei în zonă. 

"Scopul acestui proiect este să organizeze acţiuni civice în cadrul viitorului spaţiu comunitar, amplasat în interiorului centrului comercial. Rolul spaţiului va fi acela de catalizator al vieţii urbane din cartierul Drumul Taberei, prin aducerea laolaltă a diverselor grupuri sociale şi de cooperare, în vederea îmbunătăţirii calităţii vieţii în cartier", au mai precizat reprezentanţii companiei.

Acesta va arăta cam aşa:

Imagine indisponibilă
Drumul Taberelor

Immochan România a luat fiinţă în ianuarie 2012 şi administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel naţional. În 2016, Immochan şi-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidenţial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Avantgarden Immo Invest şi office, prin Coresi Business Park, în Braşov, în parteneriat cu Ascenta Management. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite