Cum au ajuns şosetele să atragă investiţii de peste 100 de milioane de dolari din Silicon Valley

Cum au ajuns şosetele să atragă investiţii de peste 100 de milioane de dolari din Silicon Valley

Cunoscute fonduri de investiţii din Silicon Valley au pariat 100 de milioane de dolari pentru o companie care face şo­sete pentru motociclişti, cei care prac­tică skateboarding, dar şi pentru Rihanna, Jay-Z, Drake şi alte vedete inter­na­ţionale.

Ştiri pe aceeaşi temă

A fost suficientă o singură imagine cu nişte ciorapi având imaginea lui Chewbacca, personajul din „Războiul Stelelor“, purtaţi de premierul canadian Justin Trudeau şi mediatizată în contextul unei reuniuni a Adunării Naţionale a ONU pentru a genera cel puţin la fel de multe comentarii ca încălzirea climatică sau Co­reea de Nord. De altfel, acesta a mai apă­rut la diverse evenimente desfăşurate la New York în ţinute cu tematică din cunoscuta sagă „Războiul Stelelor“, iar imagi­nea unui Wookiee pe glezna unuia dintre cei mai influenţi lideri politici ai lumii a devenit rapid virală.
 
Apariţia lui Trudeau purtând Stance este un gir venit de la o personalitate poli­tică pentru un startup cu produse premium care a reuşit, iată, să-şi creioneze propria nişă în cultura populară. Ciorapii Stance au devenit la fel de celebri ca actorii de la Hollywood, vedetele hip-hop sau ca atleţii care îi poartă cu mândrie.
 
citeste totul despre: