Articol publicitar

Publicis Worldwide lansează Nurun România, agenţie specializată în soluţii digitale integrate

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
nurun

Lansarea coincide cu un moment de reconfirmare a performanţelor echipei de digital a Publicis România, cea mai premiată agenţie în cadrul festivalului Internetics 2015 - cu 8 premii în categorii, precum: Web, Mobile, Interactive Campaigns şi Best Use of Technology.

Bucureşti, 24 noiembrie 2015Cu birouri în 21 de ţări şi peste 4000 de angajaţi, Nurun, divizia specializată de digital a reţelei Publicis Worldwide, se lansează şi în România. Noua agenţie va fi condusă de Călin Buzea şi Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.

 “Ne bucură faptul că România se alătură reţelei noastre globale, aflate în expansiune. Echipa de la Bucureşti se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală şi de Est, datorită talentului şi creativităţii locale. Suntem convinşi că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea şi valoarea oferite clienţilor noştri.”

Dawn Winchester,

Global Managing Director - Nurun

Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală şi dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creaţie şi social media, până la programare şi implementare.

Agenţia va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii şi platforme ce transformă experienţa consumatorilor şi asigură succesul clienţilor săi într-o lume conectată.

Lansarea Nurun România reprezintă un mare pas în pozitionarea acestui brand în regiune şi, în special, pe o piaţă atât de importantă precum cea românească. Într-o lume conectată şi aflată mereu în mişcare, scopul nostru este acela de a oferi clienţilor produse centrate pe valorile umane, menite să creeze adevărate experienţe. Peste 250 de strategi, creativi, designeri şi oameni de IT din şase ţări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiţionale cu noile tendinţe în tehnologie. Cu siguranţă, suntem una dintre cele mai capabile reţele din această parte a lumii”.

              Nico-Alexander Jahn,

Coordonator Nurun în Europa Centrala şi de Est

Nurun România va fi condusă de către Călin Buzea şi Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors, reunind astfel cunoştinţele şi experienţa a două domenii complementare.

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziţie, va gestiona zona de strategie, technologie şi mobile.

Liviu Toader a condus Arc şi, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging şi brand experience.

Apartenenţa la această structură globală ne va permite accesul 24/7 la o reţea colaborativă formată din 4000 de experţi. Toate acestea ne vor da posibilitatea de a ne creşte abilităţile de furnizare către partenerii locali a unor soluţii unice la nivel regional şi global. Vom împărţi cu clienţii noştri instrumente, metode de lucru si know-how ale birourilor din Montreal şi San Francisco, aflate în fruntea capabilităţilor tehnice şi a celor de uzabilitate în zona digitalului internaţional. Scopul final este cel de a susţine eforturile clienţilor în transformarea business-urilor lor prin ceea ce noi numim "antropologie digitală", strategie, creativitate şi inovaţii tehnice”.

Călin Buzea,

Co-Managing Director - Nurun România

Expansiunea digitalului şi aşteptările consumatorilor de la tehnologie transformă atât interacţiunea dintre brand-uri şi consumatori, cât şi modul în care brand-urile trebuie să comunice pentru a rămâne relevante. Scopul nostru este să oferim soluţii digitale inovatoare, integrate natural în ecosistemul de comunicare, menite să transforme experienţa consumatorilor cu brand-urile atât online, cât şi offline. În acest context, cred că expertiza digitală a echipelor noastre multi-disciplinare, precum şi accesul la cele mai noi tehnologii şi best-practice din reţeaua Nurun reprezintă un pas înainte în consolidarea parteneriatului cu clienţii noştri.”

Liviu Toader,

Co-Managing Director - Nurun România

Într-o lume în care digitalul reprezintă o premisă indispensabilă pentru succesul oricărui proiect de comunicare, Nurun România pleacă la drum cu o echipă de 25 de specialişti, cu susţinere tehnologică şi informaţională din partea reţelei internaţionale, astfel încât toate campaniile să fie abordate la standardele globale Nurun.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite