Cursele Blue Air au avut miercuri întârzieri totale de 13 ore. Compania dă vina pe societatea de stat care administrează Aeroportul Otopeni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Blue Air dă vina pe Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, dar aceasta spune că situaţia a revenit la normal
Blue Air dă vina pe Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, dar aceasta spune că situaţia a revenit la normal

Cursele companiei aeriane low-cost Blue Air au înregistrat în această dimineaţă întârzieri totale de 800 de minute (peste 13 ore), pe care le pune pe seama unor neregularităţi tehnice apărute la infrastructura noului terminal al Aeroportului International Henri Coandă (Otopeni).

Din cauza acestor întârzieri, peste 6.100 de pasageri vor fi afectaţi de întârzieri mai mari de 60 de minute pe parcursul zilei, au menţionat miercuri Blue Air.

Reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, care administrează cel mai mare aeroport al ţării, precizează că problemele au fost remediate, iar traficul aerian a revenit la normal. 

„Compania Blue Air a operat 11 zboruri si, din motive independente de noi, dar care tin de infrastructura noului terminal al Aeroportului Internaţional Henri Coanda (Otopeni), aceste întârzieri nu au putut fi evitate”, a precizat operatorul low-cost, într-un comunicat.

Reprezentanţii Blue Air spun că plecarea cu întârziere a primelor zboruri ale zilei va afecta serios şi restul operării din cursul zilei de miercuri.

„În total astăzi (miercuri , 24 august - n.r.) vor fi afectaţi peste 6.100 de pasageri de întârzieri mai mari de 60 de minute“, arată conducerea Blue Air.

Compania aeriană îşi cere scuze pasagerilor, dar cere autorităţilor competente să ia măsurile care se impun pentru eliminarea problemelor „de care ne lovim zi de zi în desfăşurarea activităţii pe Aeroportului Internaţional Henri Coandă“.

Reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti susţin că, în prezent, traficul aerian a revenit la normal. „În cursul dimineţii, au apărut nişte neregularităţi tehnice, dar care au fost remediate operativ. În prezent, traficul aerian a revenit la normal“, au afirmat reprezentanţii societăţii de stat, citaţi de News.ro.

Compania a precizat că întârzierea unor curse miercuri dimineaţă a fost generată de probleme în funcţionarea unui echipament al sistemului de prelucrare a bagajelor de pe fluxul plecări, însă problemele au fost remediate între timp, iar nicio cursă nu a fost anulată. Aeroportul a declanşat o investigaţie pentru a descoperi cauza problemelor.

Blue Air a transportat, în primele şase luni din acest an, 1,42 de milioane de pasageri, cu 82% mai mulţi comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015, pe fondul introducerii a 25 de noi rute în acest an şi extinderii flotei.

Compania are în prezent cinci baze operaţionale, la Bucureşti, Bacău, Iaşi, Larnaca (Cipru) şi Torino (Italia), urmând ca din luna octombrie să adauge o a şasea, la Cluj-Napoca. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite