Pagina cititorului: „Citesc ziarul «Adevărul» şi pe internet“
0Bogdan Horea este managerul unei firme de IT din Cluj-Napoca şi susţine că, citind articolele din „Forbes“, dar şi din „Adevărul“, învaţă cum să-şi coordoneze afacerea.
„Citesc «Adevărul», «Forbes» şi «National Geographic». Sunt peste media a ceea ce se scrie în România. Articolele din «Adevărul» le citesc pe internet. Consider că site-ul ziarului este unul foarte bine făcut", spune cititorul.
Bogdan Horea susţine că impunerea unor tarife pentru citirea articolelor „premium" de pe site-ul ziarului e o măsură „logică". „Trecerea la taxarea online a articolelor e o măsură inevitabilă, mai ales că acum se lucrează tot mai mult cu ceea ce ţine de electronic. Îmi voi face abonament online ", spune tânărul întreprinzător.
Editorialul cititorului: Comunismul ca brand de ţară
Avem un brand turistic, în fapt o inepţie, pentru că brandul reprezintă o valoare câştigată în timp, şi nu una declarată! Cu voia dumneavoastră, să căutăm un brand dovedit, şi nu unul denumit şi poate cel mai important brand al ultimilor 65 de ani este...comunismul! Înainte să sară cineva, 45 de ani, România a fost ţara în care s-a născut şi din care a fugit Nadia, ţara lui Hagi, Ţiriac, Năstase, ţara fugarului Pacepa, ţara lui Ceauşescu şi a comunismului. După decembrie 1989, vestigiile comuniste au rămas lângă şi printre noi. Continuăm că circulăm pe străzile realizate în comunism, pentru că în capitalism avem mai multe promisiuni decât realizări, locuim în blocurile comuniste, chiar dacă şmecheri de pe lângă primari le fac izolaţii termice şi le dau un strat de vopsea pentru a părea ca noi, ne trimitem copiii la şcolile realizate în comunism. Mai mult, ne conduc oamenii formaţi şi îndoctrinaţi în comunism, numai că acum ei au carnet PDL, PNL, PSD, UDMR. Am râs de omagiul adus conducătorilor iubiţi, dar copiii ne sunt trimişi la primărie şi prefectură, la Ploieşti, Târgu-Mureş, Cluj-Napoca sau oriunde, pentru a ura politrucilor şi a-şi încasa pacheţelele din banii publici şi pregătite de vreun distribuitor al partidului aflat în criză. Şi dacă unii aveau vreo nostalgie pentru sportul dinainte de 1989, foştii tovarăşi au inventat echipe pe bani publici în campanii electorale şi le-au vopsit în culorile partidului! Dacă mai adăugăm că oamenilor le e frică să vorbească, pentru ca tovarăşii reprofilaţi să nu-i dea afară, că se fură de la stat ca pe vremuri şi că se angajează tot cu „PCR" (pile, cunoştinţe, relaţii), că presa este a partidului, în cea mai mare măsură, ca în 1989, că Securitatea are corespondent care ne ascultă, am avea motive să spunem că brandul de ţară al României este comunismul! Cel făcut cadou la Yalta, precum şi cel moştenit.
Florentin Deac