Un pasager a decedat pe Aeroportul Otopeni. I s-a făcut rău pe podul mobil spre avionul care urma să ajungă la Pescara

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un pasager care se îmbarca pe Aeroportul Otopeni a murit înainte de decolare. Acesta se afla pe podul mobil care face legătura cu aeronava companiei Wizz Air atunci când i s-a făcut rău.

O alertă medicală a fost declanşată, astăzi dimineaţa, pe Aeroportul Henri Coandă din Otopeni înainte de decolarea unui avion al companiei Wizz Air. Destinaţia cursei aeriene era Pescara, Italia. ProTV a publicat imagini filmate de un pasager în momentul în care personalul aeronavei şi-a dat seama de incident.

Un pasager care se urca la bordul unui avion Wizz Air pe Otopeni cu destinaţia Pescara, Italia, a murit după ce i s-a făcut rău. El se afla pe podul mobil care face legătura dintre clădirea aerogării şi avion. Personalul aeronavei a chemat de urgenţă medicii de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Otopeni, timp în care pasagerii au fost blocaţi în aeronavă. Un echipaj SMURD a încercat să-l resusciteze, dar fără succes. Poliţia a fost alertată iar pasagerii vor fi debarcaţi, potrivit călătorilor.

Referitor la acest incident, compania Wizz Air a trimis următorul comunicat.

“În timpul îmbarcării zborului Wizz Air W6 3121 de la Bucureşti spre Pescara (din data de 3 octombrie) unul dintre pasageri a avut o urgenţă medicală pe podul mobil de îmbarcare al terminalului. În conformitate cu procedurile de operare, echipajul a întrerupt imediat îmbarcarea şi a solicitat intervenţia medicilor. Wizz Air regretă să confirme că, în ciuda asistenţei medicale de specialitate oferite imediat de către echipa medicală a aeroportului, viaţa pasagerului nu a putut fi salvată. Din motive de confidenţialitate, nu sunt disponibile informaţii în legătură cu pasagerul sau problema medicală. Wizz Air transmite sincere condoleanţe familiei pasagerului.

Pasagerii au fost debarcaţi şi li se oferă gustări şi băuturi răcoritoare. Aeronava va decola imediat ce autorităţile vor finaliza formalităţile necesare. Deşi situaţia nu depinde de companie, echipajul face toate eforturile necesare pentru a se asigura că întârzierea şi impactul asupra pasagerilor noştri sunt minime.”

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite