Directorul unei şcoli ieşene cu promovabilitate zero: „Până şi formularea cerinţelor era pretenţioasă. Pentru cei cu frecvenţă redusă şi SAM ar trebui un Bac separat“

Directorul unei şcoli ieşene cu promovabilitate zero: „Până şi formularea cerinţelor era pretenţioasă. Pentru cei cu frecvenţă redusă şi SAM ar trebui un Bac separat“

Profesorul Vasile Tătaru, directorul Grupului Şcolar Vlădeni

Vasile Tătaru, directorul Grupului Şcolar Vlădeni, instituţie la care niciunul din cei 42 de candidaţi nu au luat notă de trecere la Bacalaureat, enumeră cauzele notelor extrem de mici obţinute de elevii săi la examen. Printre acestea se numără fluctuaţia de profesori şi slaba pregătire a elevilor. Profesor de limba română, Vasile Tătaru susţine că subiectele au fost extrem de pretenţioase.

Ştiri pe aceeaşi temă

Grupul Şcolar Vlădeni este una din cele patru şcoli din judeţul Iaşi la care toţi candidaţii la Bac au picat examenul. Conducerea şcolii susţine că profesorii nu au nicio vină pentru rezultatele ruşinoase obţinute.

Absolvent ieşean cu 10 la Bac: „Rezultatele arată mentalitatea elevilor“

Numărul şcolilor ieşene fără niciun promovat la Bac a crescut la patru. Directorii: „Majoritatea elevilor au intrat la noi cu media sub 4“

„Avem o elevă care a luat la Evaluarea Naţională nota 10 şi încă 7 elevi care au media de admitere peste 9,40. Avem chiar şi olimpici. Aceşti copii sunt pregătiţi de aceeaşi profesori care s-au ocupat şi de candidaţii la Bac. Nu putem spune că muncesc diferit în funcţie de structura şcolară", explică profesorul Vasile Tătaru.

Contestaţii Bacalaureat 2011 Iaşi. Elevii se înghesuie să ceară o reverificare a tezelor (FOTO) UPDATE

Rezultate Bacalaureat Iaşi: Dezastru înainte de contestaţii! La două şcoli nu a promovat niciun elev (FOTO) UPDATE

Directorul şcolii spune că generaţia din acest an a fost cea mai slabă din toată istoria unităţii de învăţământ. Recunoaşte şi că subiectele au fost pretenţioase. „Subiectele, cele de limba română în special, au fost de o dificultate sporită atât prin formulare, cât şi prin cerinţe. Noi avem elevi de la SAM, care au intrat şi cu medii sub 4, şi bineînţeles că ei nu au pregătirea şi nici capacitatea ca un elev de la liceele teoretice de elită din oraş. Ar trebui să se facă subiecte separate pentru ei", mai spune profesorul Tătaru.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările