Constanţa: Cel mai înalt hotel din Mamaia, de vânzare
0Investitorii cer pe hotelul Riviera, situat în centrul staţiunii, preţul de 20 de milioane de euro.
În Mamaia, hotelul Riviera al omului de afaceri vâlcean Ion Tudor este vândut pentru 20 de milioane de euro.
„Mi s-au oferit 17,5 milioane de euro, însă nu sunt dispus să las la preţ, pentru că ştiu care este valoarea acestui hotel. Nu vreau să ţin cont de criza financiară. Hotelul a fost modernizat în perioada 2002 – 2003. Am investit atunci 3,5 milioane de euro“, a declarat afaceristul Ion Tudor.
Hotelul Riviera este cunoscut drept cel mai înalt din Mamaia, are 230 de camere, restaurant cu 250 de locuri, piscină, trei săli de conferinţe la etajul 14, cu capacitate de câte 100 de locuri fiecare.
„Hotelul este foarte profitabil, are şi o poziţie privilegiată, chiar lângă plajă, dar eu îmi desfăşor afacerile în Vâlcea, aşa că prefer să restrâng aria în zona asta“, a declarat Ion Tudor.
Hotel cu valoare istorică, scos la vânzare
Hotelul Intim din Constanţa, urmaşul fostului Hotel D’Angleterre, unde Mihai Eminescu a stat la mare în iunie 1882, este scos la vânzare de proprietari. Hotelul, considerat monument de arhitectură, avea pe vremuri trei stele, însă nu mai funcţionează din anii ’90 şi este într-o stare avansată de degradare.
Moştenitoarele acestui hotel sunt Angela şi Elisabeta Tîrpa, amândouă căsătorite şi stabilite în Bucureşti.
În 2006, proprietarii cereau 9 milioane de euro, însă toţi ofertanţii nu au fost dispuşi să ofere mai mult de 7 milioane de euro.
„A fost la un moment dat un afacerist din Suedia, care voia să păstreze specificul hotelului, să facă un PUB la subsol, dar nu ne-am înţeles la preţ, Noi ne-am gândit să-l şi păstrăm, însă cheltuielile ar fi mari“, spune Angela Tîrpa.
Criza a scăzut şi preţul hotelului. Acum, proprietarii cer 4 milioane de euro şi sunt chiar dispuşi să mai lase din preţ.
„Îl avem la vânzare de anul trecut, din toamnă. Problema este că din cauza crizei proprietarii au trebuit să lase foarte mult din preţ. Să sperăm că vom găsi un cumpărător, cu toate că e foarte greu“, a declarat Robert Teodorescu, director de vânzări la agenţia imobiliară Regatta, din Bucureşti.
Hotelul are subsol, parter, două etaje şi mansardă, 21 de camere cu baie proprie, o suprafaţă de 1.650 de metri pătraţi şi un teren de 935 de metri pătraţi.
Citiţi în Adevărul de Seară despre cele trei hoteluri din Cap Aurora, scoase la vânzare!