Enel reia activitatea cu publicul din 19 mai. Reguli noi pentru clienţi

Enel reia activitatea cu publicul din 19 mai. Reguli noi pentru clienţi

Clienţii trebuie să respecte o serie de măsuri FOTO Adevărul

O parte din magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia îşi vor relua activitatea cu publicul, începând de astăzi. Pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 şi pentru a proteja atât clienţii şi comunităţile, cât şi angajaţii, lucrul cu publicul se va desfăşura în condiţii stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măştilor de protecţie şi a păstrării distanţei sociale, conform prevederilor legale în vigoare.

Ştiri pe aceeaşi temă

 
Astfel, magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia din Bucureşti, Giurgiu, Constanţa, Tulcea, Slobozia, Călăraşi, Timişoara, Reşiţa, Deva, Arad şi Lugoj, cu excepţia celor aflate în centre comerciale, vor fi redeschise, după ce au fost reamenajate, pentru ca activitatea comercială să se poată desfăşura în condiţii de siguranţă. Programul de lucru al magazinelor este cel cu care ne-am obişnuit clienţii. Aceştia vor putea consulta programul locaţiei unde doresc sa meargă, precum şi orarul de audienţe accesând https://www.enel.ro/enel-energie/ro/informatii-utile/contact.html. De asemenea, programul va fi disponibil şi la intrarea în magazin, vizibil din exterior.
 
Pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, activităţile cu publicul vor avea loc cu respectarea măsurilor de siguranţă comunicate de către autorităţile competente. În acest sens, angajaţii şi clienţii vor avea obligaţia de a purta măşti de protecţie, iar numărul de clienţi care au acces simultan în magazine va fi limitat, astfel încât să poată fi păstrată distanţa. Zonele de aşteptare din cadrul magazinelor vor fi închise, iar sistemul de alocare bonuri de ordine va fi suspendat momentan, accesul în magazin efectuându-se în ordinea sosirii la locaţie. În functie de situaţie este posibil să fie implementate şi alte măsuri de protecţie.
 
"Recomandăm clienţilor să folosească şi manuşi de unică folosinţă, precum şi un instrument propriu de scris. De asemenea, rugăm clienţii să-şi verifice starea de sănătate înainte de efectuarea deplasării (respectiv temperatura corporală şi starea generală de sănătate), iar în situaţia prezentării unor simptome (febră, dificultăţi respiratorii, tuse, durere în gât, răceală) să renunţe la efectuarea deplasării, întrucât persoanele care prezintă astfel de simptome, precum şi persoanele fără mască de protecţie nu vor avea acces în magazine, fiind asigurat triajul epidemiologic conform prevederilor legale în vigoare", au anunţat reprezentanţii companiei.
 
Vârstnicii au prioritate
 
Persoanele cu vârsta de peste 65 de ani, vor avea acces cu prioritate dimineaţa, până la ora 11. Rugăm persoanele care nu fac parte din această categorie să evite acest interval orar pentru a nu mări adiţional timpul de aşteptare. În consecinţă, pentru buna desfăşurare a activităţilor şi pentru a preveni riscul de răspândire a noului coronavirus, recomandăm clienţilor să vină în magazinele Enel doar pentru acele operaţiuni pe care nu le pot efectua apelând la canalele alternative de comunicare puse la dispoziţia lor de către Enel.
 
Astfel, recomandăm clienţilor să folosească în continuare opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online. Clienţii au la dispoziţie două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
 
Pentru a evita riscurile asociate unui drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, care poate fi activată cu uşurinţă fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicaţiei pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările