Aproape 15.000 de pasageri blocaţi în aeroportul Heathrow. Bagajele au fost abandonate în faţa unuia dintre terminale

Aproape 15.000 de pasageri blocaţi în aeroportul Heathrow. Bagajele au fost abandonate în faţa unuia dintre terminale

Foto:  Twitter

Cel mai mare aeroport din Londra, Heathrow, a solicitat, luni, companiilor aeriene să-şi anuleze 10% din zboruri pentru a gestiona numărul imens de bagaje. Se estimează ca 90 de zboruri ar urma să fie afectate şi aproape 15.000 de pasageri să fie blocaţi în aeroport, relatează The Independent.

Ştiri pe aceeaşi temă

Aeroportul Heathrow se confruntă cu „o problemă continuă a sistemului de gestionare a bagajelor”, din pricina penuriei de personal. Până în prezent, cele mai mari probleme au fost semnalate sâmbătă, când un „covor” imens de bagaje abandonate aproape a blocat unul din terminale. 
 
Compania aeriană Virgin Atlantic a anulat, luni, cel puţin trei zboruri transatlantice, inclusiv plecări către New York şi Los Angeles. 
 
De asemenea, compania British Airways, care operează unele zboruri de la terminalul 3, precum şi principalul său punct de la terminalul 5, a comunicat, luni, că a „anulat un număr mic” de zboruri. 
 
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat: „Suntem în contact cu clienţii afectaţi pentru a ne cere scuze şi pentru a-i sfătui cu privire la drepturile lor şi pentru a le oferi opţiuni alternative, inclusiv o rambursare sau o rezervare”. 
 
Mulţi pasageri care sosesc se confruntă cu aşteptări lungi. Chelsea Alison, este unul dintre pasagerii care au aşteptat ore întregi ca bagajele să fie descărcate. Alături de ea se afla copilul ei de 10 luni. 
 
„Zborul nostru din San Francisco a fost întârziat cu aproape două ore din cauza problemelor din Londra care afectează zborul de plecare”, a declarat Alison pentru The Independent
 
„Decolarea avionului a fost întârziată din cauza problemelor de personal. Am stat în sala de bagaje timp de trei ore şi jumătate”, a mai afirmat femeia. 
 
De asemenea, potrivit The Independent, femeia ar fi fost anunţată de compania Virgin Atlantic că bagajele ar putea fi livrate acasă, în Essex, doar că ar putea dura până la o săptămână.  
 
„Problemele tehnice care afectează sistemele de bagaje ne-au determinat să luăm decizia de a solicita companiilor aeriene care operează în Terminalele 2 şi 3 să îşi consolideze programul luni, 20 iunie. Acest lucru ne va permite să minimizăm impactul în curs şi cerem ca toţi pasagerii să verifice cu companiile aeriene cele mai recente informaţii”, a transmis un purtător de cuvânt al aeroportului Heathrow. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările