Ziua Internaţională a Copilului a venit cu o surpriză pentru elevii clasei pregătitoare din satul Sohatu, judeţul Călăraşi. P&G România şi Penny Market le-au reamenajat sala de clasă într-un univers al poveştilor şi al învăţării prin joc. Spaţiul a fost complet reabilitat şi redecorat, astfel încât elevii să aibă parte de un proces de acomodare cât mai uşor la toamnă, odată cu prima lor experienţa pe băncile şcolii. Omid Ghannadi, arhitectul implicat în procesul de renovare, a creionat un univers prietenos, colorat şi încurajator pentru cei mici, pentru a-i ajuta să meargă cu drag la şcoală chiar din prima zi.

„Brandurile noastre au întotdeauna misiunea de a fi o forţă a BINELUI şi a CREŞTERII. Campania #OSalădeClasăcaAcasă este unul dintre proiectele prin care ne propunem să îmbunătăţim viaţa românilor, oferind elevilor condiţii mai bune în şcoli. Sperăm că acest lucru va contribui la optimizarea învăţământului în comunităţile cu care lucrăm”, a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.

Şcoala din Sohatu după renovare

„Suntem onoraţi de parteneriatul propus de P&G şi de faptul că am putut participa la realizarea unui spaţiu educaţional armonios, propice învăţării pentru copiii din localitatea Sohatu, judeţul Călăraşi. Credem cu tărie că orice elev din România are dreptul la #OSalădeClasăcaAcasă, de aceea ne dorim să continuăm acest proiect în cat mai multe şcoli din cadrul comunităţilor locale”, a declarat Irina Butnaru, Corporate Communications Manager Penny Market | REWE Romania.

 „O Sală de Clasă ca Acasă este un proiect drag mie tocmai pentru că răspunde nevoilor copiilor la aceste vârste. Spaţiile în care trăim ne influenţează viaţa, cu atât mai mult când sunt asociate cu educaţia. Cu toţii ne aducem aminte de textura băncii în care am stat în generală, sunt detalii şi senzaţii care ne urmăresc toată viaţa”, a spus arhitectul Omid Ghannadi.

Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat anul trecut, odată cu renovarea unei săli de clasă din cadrul şcolii generale Raşi, judeţul Ialomiţa. Această iniţiativă îşi propune să îmbunătăţească viaţa românilor transformând sălile de clasă în spaţii sigure, prietenoase şi inspiraţionale, oferind celor mici un mediu adecvat pentru învăţare. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în aceste zone - pentru cea de-a doua ediţie, şcoala din Sohatu a fost aleasă împreună cu Teach for Romania.

Şcoala din Sohatu după renovare

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® şi Whisper®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru cele mai recente noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua PENNY Market în România este alcătuită din 238 de magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajaţi.