Netflix ar putea majora prețurile după succesul măsurilor privind schimbul de parole
0Măsurile drastice luate de Netflix împotriva schimbului de parole au crescut numărul de abonați cu aproximativ 6 milioane în trimestru 3, motiv pentru care analiștii se așteaptă la scumpiri pentru serviciul de streaming.
Singurul mare furnizor de streaming profitabil, Netflix a rezistat să se alăture unor rivali precum Walt Disney, care au majorat în acest an prețurile fără publicitate și, în schimb, a redus schimbul de parole în afara gospodăriilor pentru a profita de cei peste 100 de milioane de telespectatori care folosesc serviciul său fără a se abona.
„Netflix seamănă acum foarte mult cu o companie de utilități pe multe piețe”, au declarat analiștii de la Bernstein. „Provocarea de a fi etichetat drept o utilitate este modul în care o companie în curs de maturizare continuă să găsească creștere”.
Aceasta ar putea majora prețurile după încheierea grevei actorilor de la Hollywood, potrivit unui raport de presă publicat la începutul lunii octombrie.
La cinci luni după ce a declanșat o grevă care a aruncat Hollywood-ul în agitație, Sindicatul Scriitorilor din America (Writers Guild of America - WGA) a aprobat săptămâna trecută un nou contract cu marile studiouri.
Cu toate acestea, Netflix a rezistat bine la grevă datorită prezenței sale internaționale mai mari și a unei liste puternice de conținut.
După un început lent pentru planul publicitar lansat anul trecut, analiștii au declarat că se așteaptă ca Netflix să majoreze prețurile opțiunilor sale fără reclame în lunile următoare pentru a atrage mai mulți abonați către celălalt nivel, unde reclamele ajută la obținerea unor venituri mai mari per utilizator.
Până în prezent, majoritatea spectatorilor care s-au abonat la Netflix după eliminarea parolelor au optat pentru planurile fără reclame, au spus analiștii. Planul său standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, în timp ce planurile fără reclame încep de la 15,49 dolari.
„Folosind aceste tactici, Netflix își va dubla probabil numărul de telespectatori susținuți de reclame anul viitor”, a declarat analistul Ross Benes, de la Insider Intelligence. El se așteaptă ca Netflix să afișeze mai multe reclame utilizatorilor în timp, ajungând din urmă rivalii.
Nivelul publicitar al serviciului de streaming ar trebui să aducă venituri de aproximativ 188,1 milioane de dolari în al treilea trimestru, încheiat în septembrie, cu un număr de 2,8 milioane de abonați, potrivit estimărilor Visible Alpha.