O firmă din Franţa reclamă că Revolut i-a blocat contul degeaba. Reacţia fintech-ului britanic

O firmă din Franţa reclamă că Revolut i-a blocat contul degeaba. Reacţia fintech-ului britanic

O firmă franceză de reabilitare termică a locuinţelor, care folosea Revolut, se plânge că s-a ales cu contul blocat degeaba de către fintech-ul britanic, după cum a relatat, duminică, Sunday Times, citat de startupcaffe.ro.

Ştiri pe aceeaşi temă

Priorite Energie este un SRL (societate cu răspundere limitată) din Bobigny, un oraş de 50.000 de locuitori, lângă Paris. Firma, cu un capital social de 900.000 de euro, izolează termic locuinţe pentru clienţi cu venituri mici, în vederea obţinerii de certificate de economie energetică, scrie startupcaffe.ro
 
Şeful firmei franceze a spus, pentru Sunday Times, că Revolut i-a blocat contul timp de o lună şi jumătate, fără explicaţii. Franck Boubli s-a mai plâns că astfel i-au fost blocaţi 300.000 de euro şi nu şi-a mai putut plăti angajaţii.
 
Eroarea a apărut în împrejuări, de altfel, destul de obişuite în afaceri. Firma franceză avea un furnizor de materiale din Cehia. Francezii au plătit cehilor bani pentru o comandă, însă cehii nu au putut onora comanda şi au trimis înapoi banii către firma franceză.
 
Asta a determinat Revolut să le blocheze conturile. Pe urmă, Revolut a returnat banii către furnizorul ceh, nu către firma franceză, care trimisese de la bun început banii în Cehia, mai scriu cei de la Sunday Times, citaţi de riskscreen.com.
 

Reacţia Revolut 

„În orice moment, un număr foarte mic dintre cei 10 milioane de utilizatori Revolut din întreaga lume poate avea contul suspendat temporar. Acest lucru este cauzat fie de nerespectarea termenilor şi condiţiilor Revolut, fie de verificările noastre de securitate care monitorizează permanent conturile pentru siguranţa banilor clienţilor. Acestea sunt cerinţe de reglementare. Suntem conştienţi de faptul că o astfel de situaţie poate fi frustrantă pentru utilizatorii noştri şi vom face mereu tot posibilul pentru a redeschide conturile cât se poate de repede, atunci când este cazul. Cu toate acestea, decizia de a oferi din nou acces la cont nu este mereu la latitudinea noastră.
 
Strict în acest caz, în urma verificărilor, am ajuns la concluzia că a fost vorba despre o eroare administrativă ce a avut loc în timpul procesului de închidere definitivă a contului utilizatorului şi l-am contactat pe acesta pentru a ne cere scuze. Aceasta nu a fost o problemă legată de conformitate sau de sistemele noastre de monitorizare.
 
Politica noastră prevede returnarea tuturor fondurilor către sursa lor originală pentru a proteja victimele fraudei şi pentru a preveni situaţia în care infractorii pot transfera fondurile ilicite către unul dintre conturile lor“, a transmis un reprezentant Revolut. 
 

În România a depăşit 1 milion de utilizatori

Fintech-ul britanic Revolut depăşeşte pragul de 1 milion de utilizatori în România, după o creştere de 400% în a doua jumătate a anului 2019. România devine astfel a doua cea mai mare piaţă Revolut după Marea Britanie, ocupând a doua poziţie şi în topul pieţelor cu cea mai rapidă creştere, urmată de Franţa, Polonia şi Irlanda.
 
Vârsta medie a utilizatorilor Revolut din România a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai mulţi provin din mediul urban, Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi fiind oraşele cu cei mai mulţi utilizatori.
 
De la lansarea Revolut pe piaţa locală, în mai 2018, utilizatorii români au efectuat peste 58 de milioane de tranzacţii, cu o valoare totală ce depăşeşte 3,8 miliarde de euro. Dacă imediat după lansare Revolut era folosit ca un card de călătorii, acum românii îl folosesc zi de zi. 62% dintre tranzacţii sunt efectuate în ţară, iar comercianţii preferaţi sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald’s şi Auchan.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: