Elon Musk scumpeşte sedanul Model S vândut în Europa. Preţul, cu 20.000 de dolari mai mare decât în SUA

Elon Musk scumpeşte sedanul Model S vândut în Europa. Preţul, cu 20.000 de dolari mai mare decât în SUA

Foto AFP

Tesla Inc a majorat preţurile pentru sedanul Model S în Europa, procentajul variind în diverse ţări, arată datele publicate pe site-ul producătorului american de vehicule electrice, transmite Reuters, citat de agenţiile române de presă.

În prezent, preţul pentru Model S în Germania se situează la 81.990 euro (97.699,28 dolari), comparativ cu preţul anterior, de 76.990 euro. De asemenea, Tesla a majorat preţurile şi în Franţa şi în Marea Britanie cu 5.000 euro, în timp ce în Spania creşterea a fost de 2.000 euro.
 
Comparativ, Model S costă 67.920 de dolari în SUA.
 
După ce guvernele din Germania şi Franţa, cele mai mari pieţe auto din regiune, au majorat stimulentele pentru achiziţionarea de vehicule electrice, cumpărătorii au luat cu asalt reprezentanţele. Potrivit BloombergNEF, subvenţiile acordate de cele două ţări sunt printre cele mai mari din lume.
 
Site-ul de ştiri Electrek anunţase că Tesla a majorat preţurile pentru SUV-ul Model X şi sedanurile Model 3.
 
Reuters precizează că nu a putut verifica în mod independent aceste modificări.
 
Marţi, capitalizarea bursieră a Tesla Inc a trecut pragul de 500 de miliarde de dolari, pe măsură ce investitorii s-au grăbit să cumpere acţiuni înainte de includerea companiei în indicele bursier S&P 500.
 
Marţi, la debutul tranzacţiilor pe Wall Street, acţiunile Tesla au crescut cu până la 3,9%, la o valoare record de 542,35 dolari, ceea ce a evaluat compania pentru o scurtă perioadă de timp la 514 miliarde de dolari.
 
Miercuri, acţiunile Tesla au urcat cu 3,4%, deşi compania a rechemat la service în SUA aproximativ 9.500 vehicule Model X şi Model Y.
 
Pe plan global, livrările Tesla în trimestrul trei din 2020 au depăşit estimările analiştilor de pe Wall Street, datorită cererii mai ridicate pentru sedanul Model 3 şi a redresării cererii pe plan global pentru modelele companiei.
 
Compania a vândut în perioada iulie-septembrie 139.300 de SUV-uri şi sedanuri, un avans de 44% faţă de perioada similară din 2019, când a livrat 97.000 de unităţi. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările