Returnarea produselor cumpărate de Black Friday, prelungită cu 9 luni de una dintre cele mai cunoscute companii online

Returnarea produselor cumpărate de Black Friday, prelungită cu 9 luni de una dintre cele mai cunoscute companii online

Returnarea produselor cumpărate de Black Friday, prelungită cu 9 luni de una dintre cele mai cunoscute companii online

Îmbunătăţirea serviciilor de retur este sincronizată cu sezonul premergător Crăciunului, pentru a elimina teama clienţilor de a cumpara obiecte ce nu corespund aşteptărilor lor, a informat compania, precizând că perioada de returnare a mărfurilor a fost prelungită de la 90 la 365 de zile.

Prelungirea termenului de retur nu va fi limitată în timp, ci reprezintă o schimbare permanentă, susţin reprezentanţii Bonami.
 
„Pe lângă faptul că este confortabil pentru clienţi, un termen lung îi ajută să depăşească incertitudinile pe care le pot avea atunci când achiziţionează mobilier online. În acest fel le oferim oportunitatea de a testa direct modul în care piesa selectată se potriveşte în propriul cămin. Transporturile supradimensionate, vor fi preluate pentru retur, Bonami suportând costurile aferente. Facem acest pas cu încredere şi datorită faptului că recent am îmbunătăţit calitatea gamei noastre de produse.”, a menţionat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
 
În perioada 1 octombrie - 20 decembrie, Bonami desfăşoară promoţia cashback de Crăciun. Astfel, întreaga sumă a cumpărăturilor efectuate în această perioadă va fi returnată clienţilor în formă de credite, în contul Bonami, pe 22 decembrie.
 
Pe durata promoţiilor speciale de Black Friday, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, Bonami a înregistrat o creştere cu 40% a vânzărilor faţă de anul trecut, acestea ajungând la o valoare de peste 320.000 de euro. De o creştere similară au beneficiat şi celelalte pieţe unde Bonami este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria, valoarea totală a vânzărilor fiind de peste 2 milioane de euro.
 
Produsele preferate ale românilor sunt covoarele, piesele mici de mobilier şi accesoriile pentru bucătărie. Cea mai mare comandă efectuată în România pe durata celor două weekenduri promoţionale a avut o valoare de 12.000 lei şi a constat în 3 piese de mobilier.
 
Numărul de produse vândute a fost de 12.000 pentru România şi de 80.000 pentru toate pieţele unde compania este prezentă. Majoritatea comenzilor au fost efectuate de pe telefonul mobil, 10% dintre ele prin aplicaţia mobilă Bonami.
 
Traficul pe website a crescut cu 60% faţă de o zi obişnuită, iar cele mai multe comenzi au fost plasate în cele două zile de duminică.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: