
Peste 80.000 de premii îşi aşteaptă câştigătorii cu prilejul celebrării a 80 de restaurante KFC în toată România.
KFC, unul dintre cele mai iubite branduri din România
În anul 1997, primul restaurant KFC a fost inaugurat în Piaţa Romană din Bucureşti. Cu o prezenţă de peste 20 de ani în România, prin investiţii constante la nivel de servicii, produse, design şi digitalizare, reţeaua s-a extins la nivel naţional, iar în prezent, KFC celebrează restaurantul cu numărul 80, inaugurat, de curând, în oraşul Sibiu.
80 de restaurante #fingerlickingood
Cu acest prilej, KFC România a pregătit o mulţime de surprize aniversare pentru fanii faimoaselor produse ale Colonelului Sanders, în restaurantele din toată ţara.
Începând cu 20 noiembrie, în toată reţeaua KFC, fanii brandului se pot bucura de numeroase premii, special pregătite pentru ei:
- 80.000 de premii garantate, constând în porţii mici de cartofi prăjiţi, băuturi răcoritoare la 0.3L sau sosuri la alegere, care vor fi acordate clienţilor, pe bază de tichet răzuibil oferit în perioada 20-24 noiembrie, la achiziţia unui meniu (mediu/mare) sau bucket. Aceste premii pot fi ridicate fie pe loc, fie la următoarea vizită în restaurant (până la data de 6 decembrie 2019), prezentând cardul câştigător. Tichetele se vor acorda împreună cu fiecare bon fiscal emis, în limita stocului disponibil.
- 80 de premii acordate prin tragere la sorţi pentru clienţii care vor achiziţiona un meniu (mediu/mare) sau un bucket, în perioada 20-24 noiembrie. Premiile, care constau în: console Sony PlayStation 4, camere GoPro, căşti şi multe alte gadgets cool, vor fi acordate la finalul campaniei. Fiecare bon înscris în prealabil pe website-ul KFC în secţiunea 80demotive reprezintă o şansă de câştig.
Mai multe detalii despre campania “80 de motive să fii #pebune” se găsesc pe website-ul dedicat: www.kfc.ro/80demotive/.
Cum a început povestea KFC?
Cu timpul, reţeaua restaurantelor Kentucky Fried Chicken s-a extins şi a cunoscut o ascensiune rapidă datorită pasiunii pentru mâncare, bunăstării şi sprijinului oferit de noii proprietari.
Astăzi, KFC este unul dintre cele mai iubite branduri la nivel internaţional. Prin standardele înalte, fidel aplicate serviciilor şi produselor, brandul şi-a propus să dezvolte constant aprecierea şi fidelitatea consumatorilor din România. În acest sens, KFC celebrează un moment important la nivel de business şi alege să sărbătorească alături de fanii din toată ţara, pe care îi invită în oricare din cele 80 de restaurante din România, oferindu-le 80 de motive să fie #pebune.
Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România şi site-ul www.kfc.ro.