Articolul lui John Allison, editorul şef al revistei, parcurge, de-a lungul a şase pagini, biografia şi cariera lui George Enescu, dar şi semnificaţiile singurei sale opere.

Ca de obicei, secţiunea de cronică de spectacol este extrem de bogată şi nu pot enumera aici decât o mică parte dintre spectacolele comentate în acest număr: debutul lui Teodor Ilincăi ca Turridu din Cavalleria rusticana la Dresda (voce puternică şi robustă, dar serenada de deschidere a sunat brutal şi cam fals - cf. Bernd Hoppe), apoi debutul lui Juan Diego Flórez ca Edgardo din Lucia di Lammermoor de la Liceu, alături de Elena Moşuc (de o vocalitate precisă dar rece, cu prea puţină chimie între ea şi Flórez - cf. Xavier Chester) şi, desigur, noul Boris Godunov de la The Royal Opera House.

Dar cel mai important aspect pentru acest blog este publicarea comentariilor mele de la spectacolele cu La bohème şi Evgheni Oneghin de la Opera Naţională Cluj, care, iată, îşi vede eforturile artistice ajungând să fie notabile şi în presa internaţională de specialitate.

Coincidenţa face ca Tiberiu Soare, proaspăt numit ca director interimar al Operei Naţionale Bucureşti, să se regăsească şi el în paginile revistei. Chiar dacă dirijatul şi managementul sunt lucruri foarte diferite, sper ca această nouă activitate a carismaticului Tiberiu Soare să fie la acelaşi nivel cu aceea din fosa operei sau de pe podiumul orchestrelor simfonice. 

Articol publicat pe blogul Despre Opera

Citiţi cronica din revista Opera Magazine pe blogul Despre Opera