Tinerii învaţă cum să dezvolte antreprenoriatul cultural românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Antreprenoriatul cultural, dezbătut de studenţii români în străinătate şi experţi în domeniu

Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe prin Departamentul Politici pentru Relatia cu Românii de Pretutindeni, anunţă continuarea înscrierilor pentru Colocviul C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora“. Cei interesaţi pot candida pentru unul dintre cele 30 de locuri disponibile în cadrul Colocviului până sâmbătă, 12 octombrie 2013.

Evenimentul va avea loc în perioada 24-26 octombrie 2013, la Bucureşti. ”Colocviul îşi propune să promoveze o colaborare mai strânsă între tinerii români creatori, producători şi distribuitori de cultură şi antreprenorii culturali autohtoni cu experienţă bogată în acest domeniu”, se arată în comunicatul LSRS.

”Scopul colocviului C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora” este de a identifica soluţii practice la piedicile pe care le întâmpină tinerii creatori de cultură şi de a susţine munca antreprenorilor în cultură care caută să creeze un impact dincolo de graniţele tradiţionale ale artei”, mai spun reprezentanţii asociaţiei.

Evenimentul va include dezbateri, prezentări şi propuneri în cadrul unor grupuri de expertiză, care vor reuni cei mai buni studenţi şi absolvenţi români din ţară şi din străinătate, cu experienţă relevantă în domeniul cultural, precum şi experţi consacraţi din domeniul antreprenoriatului cultural românesc.

LSRS a anunţat prelungirea termenului limită al înscrierilor pentru eveniment, iar cei interesaţi pot candida pentru unul dintre cele 30 de locuri disponibile în cadrul Colocviului până sâmbătă, 12 octombrie 2013, prin completarea formularului

Candidaturile vor fi analizate de un juriu restrâns format din experţi şi antreprenori în domeniul cultural.

”Colocviul C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora“ este primul pas în conceperea unei strategii de dezvoltare pe termen lung a antreprenoriatului cultural. Valoarea adăugată este cu atât mai mare cu cât majoritatea iniţiativelor de promovare a creaţiilor culturale româneşti aduc, în momentul de faţă, un capital cel mult simbolic creatorilor de cultură. Cultura şi produsele culturale româneşti, de factură tradiţională sau contemporană, reprezintă o resursă insuficient exploatată atât în spaţiul autohton, dar şi în diaspora”, potrivit LSRS.
 

Mai multe pentru tine:
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Cine este regele care avea cel mai bizar fetiș în dormitor. Nu ”ierta” nicio parteneră
Locul magic pe care puțini turiști au șansa să-l viziteze. Ce spun doi români care au ajuns aici: „De departe, locul nostru preferat”
Analiza medicală tot mai cerută de pacienți. „Cunoașterea valorii ajută doctorul să ajusteze agresiv ceilalți factori de risc”
Cea mai puternică rugăciune! Spune-o zilnic şi scapi de orice rău
„Repertoriul movilelor de pământ din județul Timiș” - o parte uitată a istoriei Banatului
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Secretele morții armatei lui Napoleon: ADN-ul dezvăluie cum bacteriile și păduchii au schimbat istoria
Cu ce trebuie să dai pe perdele, ca să miroasă ca în camerele de lux ale hotelurilor de 7 stele. Trucul pe care nimeni nu ți-l spune
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Mirabela Grădinaru, criticată de stiliști pentru că ar fi confundat Sfințirea Catedralei cu o… înmormântare: „Nu apari cu doliu pe cap! Nu ești la funeraliile Reginei Elisabeta!” Ce au spus despre Gigi Becali