Tinerii învaţă cum să dezvolte antreprenoriatul cultural românesc

0
0
Antreprenoriatul cultural, dezbătut de studenţii români în străinătate şi experţi în domeniu
Antreprenoriatul cultural, dezbătut de studenţii români în străinătate şi experţi în domeniu

Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe prin Departamentul Politici pentru Relatia cu Românii de Pretutindeni, anunţă continuarea înscrierilor pentru Colocviul C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora“. Cei interesaţi pot candida pentru unul dintre cele 30 de locuri disponibile în cadrul Colocviului până sâmbătă, 12 octombrie 2013.

Evenimentul va avea loc în perioada 24-26 octombrie 2013, la Bucureşti. ”Colocviul îşi propune să promoveze o colaborare mai strânsă între tinerii români creatori, producători şi distribuitori de cultură şi antreprenorii culturali autohtoni cu experienţă bogată în acest domeniu”, se arată în comunicatul LSRS.

”Scopul colocviului C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora” este de a identifica soluţii practice la piedicile pe care le întâmpină tinerii creatori de cultură şi de a susţine munca antreprenorilor în cultură care caută să creeze un impact dincolo de graniţele tradiţionale ale artei”, mai spun reprezentanţii asociaţiei.

Evenimentul va include dezbateri, prezentări şi propuneri în cadrul unor grupuri de expertiză, care vor reuni cei mai buni studenţi şi absolvenţi români din ţară şi din străinătate, cu experienţă relevantă în domeniul cultural, precum şi experţi consacraţi din domeniul antreprenoriatului cultural românesc.

LSRS a anunţat prelungirea termenului limită al înscrierilor pentru eveniment, iar cei interesaţi pot candida pentru unul dintre cele 30 de locuri disponibile în cadrul Colocviului până sâmbătă, 12 octombrie 2013, prin completarea formularului

Candidaturile vor fi analizate de un juriu restrâns format din experţi şi antreprenori în domeniul cultural.

”Colocviul C.A.E.S.A.R. „Antreprenoriatul Cultural Românesc în Ţară şi în Diaspora“ este primul pas în conceperea unei strategii de dezvoltare pe termen lung a antreprenoriatului cultural. Valoarea adăugată este cu atât mai mare cu cât majoritatea iniţiativelor de promovare a creaţiilor culturale româneşti aduc, în momentul de faţă, un capital cel mult simbolic creatorilor de cultură. Cultura şi produsele culturale româneşti, de factură tradiţională sau contemporană, reprezintă o resursă insuficient exploatată atât în spaţiul autohton, dar şi în diaspora”, potrivit LSRS.
 

Mai multe - Educație

Ultimele știri

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite