Bolt Food introduce funcția de mascare a numărului de telefon

0
Publicat:

Bolt anunță introducerea funcției de phone-masking, care ascunde numerele de telefon ale utilizatorilor și livratorilor Bolt Food, atunci când aceștia intră în contact prin intermediul aplicației. 

Bolt Food.

Siguranța este un principiu important în toate serviciile oferite de Bolt, inclusiv ride-hailing, închirierea de trotinete electrice și livrarea de mâncare. Funcția de phone-masking era deja prezentă în aplicația Bolt pentru ride-hailing și va fi extinsă și pe platforma Bolt Food.

Bianca Dumitru, Country Manager Bolt Food România, a explicat că această funcție de securitate limitează informațiile partajate între utilizatori și livratori. Deși utilizatorii și livratorii vor putea să se apeleze direct în aplicația Bolt Food, apelul telefonic va fi intermediat printr-un gateway extern și numerele de telefon nu vor fi vizibile. Astfel, singura informație pe care o vor avea livratorii și utilizatorii despre celălalt va fi prenumele. Această metodă de contact poate fi folosită împreună cu funcția de chat prin mesaje text în aplicație.

Pe lângă funcția de phone-masking, aplicația de ride-hailing dispune și de un buton de urgență disponibil imediat după ce cursa a fost inițiată. Acest buton se găsește în detaliile afișate sub harta care indică traseul pasagerului și poate fi folosit de pasageri în cazul în care se simt amenințați. De asemenea, în aceeași secțiune, utilizatorii pot trimite prietenilor sau familiei un link cu detaliile cursei și traseul mașinii în care se află.

Un buton de urgență similar este disponibil și pentru șoferii parteneri, care îl pot utiliza în cazul în care se simt amenințați, iar apelul este direcționat către 112.

Bolt este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. 

Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Mai multe pentru tine:
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
O companie cunoscută își închide toate cele 17 magazine din România. Au fost anunțate deja lichidări masive de stocuri
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două