Black Friday 2018 la Vivre: numărul surprinzător de covoare vândute în acest an

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO via 123RF

Vivre, a început campania locală de Black Friday de 12 ore, fiind comandate până acum 22.757 de produse, reprezentând 75% din totalul produselor vândute în campania Black Friday din 2017.

Până acum, în doar două ore a fost atins traficul total al primei zile de campanie de anul trecut. Cel mai mare trafic vine de pe mobile, reprezentând 75% din traficul total de pe site, în creştere cu 31% faţă de ediţia precedentă.

„Anul acesta observăm o echilibrare a numărului de comenzi primite din ţară; în continuare, cele mai mari vânzări sunt înregistrate în Bucureşti, în proporţie de 36%, urmat de Cluj, Iaşi, Timişoara, Braşov, Constanţa.

Acelaşi lucru se întâmplă şi analizând datele demografice – dacă anul trecut doar 30% dintre utilizatori erau bărbaţi, acum ponderea se apropie de 40%”, a declarat Iulian Vegheş, VP of Marketing.

Cele mai mari cereri au fost înregistrate la canapele, cu 645 de comenzi, covoare, cu peste 1.300 şi peste 1.400 de piese de mobilier.

CITEŞTE ŞI:

Black Friday 2018 la eMAG: cât de repede s-au vândut cele mai populare produse, iPhone-urile şi consolele Xbox

Black Friday 2018: Oferte interesante de la magazinele online peste care merită să arunci un ochi

Statistici de Black Friday: Cât de mult au cheltuit românii peste noapte

Black Friday 2018 eMAG: Magazinul a început campania de Black Friday cu stocul de iPhone X deja epuizat

Black Friday 2018 la eMAG: Reducere semnificativă pentru Samsung Galaxy S8

Black Friday 2018 evoMAG: Reduceri la Apple Watch şi televizoare Full HD

Black Friday 2018 la eMAG: toate produsele la ofertă anunţate până acum

Black Friday 2018: Cele mai importante 10 tips & tricks