Când nu face scandal în circuit, Bublik are grijă să reducă deșeurile din plastic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În timp ce Australian Open, primul turneu de tenis de Mare Șlem al anului, este în desfășurare la Melbourne, compania austriacă Waterdrop anunță că a semnat un nou parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: germanii Jan-Lennard Struff (34 de ani, 43 ATP) și Yannick Hanfmann (33 de ani, 95 ATP), italianul Matteo Arnaldi (23 de ani, 39 ATP) și kazahul Alexander Bublik (27 de ani, 37 ATP).

Bublik

Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, ultimul fiind un rebel în circuit, recent criticându-i pe Nadal și pe Murray că au așteptat să chelească în loc să se retragă de mult din tenis, compania promovează reducerea deșeurilor din plastic și a practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului.

Beau din recipiente din oțel

Recipientele reutilizabile, din oțel, concepute pentru a menține o temperatură constantă, reprezintă un instrument esențial pentru sportivi, în special în contextul temperaturilor ridicate din Australia. Păstrarea băuturilor reci pe parcursul meciurilor le asigură jucătorilor o hidratare constantă, concentrare și agilitate, oferindu-le un avantaj competitiv pe teren.

Struff, în prezent al doilea cel mai valoros jucător de tenis din Germania conform clasamentului ATP, a comentat parteneriatul: „Ca jucător profesionist de tenis, hidratarea este esențială pentru performanța mea sportivă, în special în timpul turneelor solicitante precum Australian Open. Parteneriatul cu waterdrop® este un pas natural care se potrivește perfect atât unei soluții de hidratare de top, dar care îmi împărtășește și angajamentul personal de a reduce consumul de deșeuri de plastic. Este interesant să lucrez cu un brand care face o diferență reală atât pe teren, cât și în afara lui”.

Peste 5.600 de litri de apă au fost consumați la Australian Open 2024

Toți jucătorii care participă la Australian Open dețin termosul exclusiv Player Bottle, izolat cu perete dublu pentru a menține băuturile reci, chiar și sub soarele torid australian.

În cadrul ediției din anul trecut a Australian Open, peste 5.600 de litri de apă au fost consumați în mod sustenabil datorită sticlelor Player Bottles și a stațiilor de reumplere de pe teren, obținându-se o reducere cu 99 % a utilizării de plastic de unică folosință în zonele de joc. 

Mai multe pentru tine:
Archie și Lilibet, alături de părinții lor într-o imagine inedită de familie! Prințul Harry și Meghan Markle dau o veste mare
Cât de des ar trebui să faci sex, de fapt. Ce „omoară” intimitatea în dormitor
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie