Când nu face scandal în circuit, Bublik are grijă să reducă deșeurile din plastic
0În timp ce Australian Open, primul turneu de tenis de Mare Șlem al anului, este în desfășurare la Melbourne, compania austriacă Waterdrop anunță că a semnat un nou parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: germanii Jan-Lennard Struff (34 de ani, 43 ATP) și Yannick Hanfmann (33 de ani, 95 ATP), italianul Matteo Arnaldi (23 de ani, 39 ATP) și kazahul Alexander Bublik (27 de ani, 37 ATP).

Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, ultimul fiind un rebel în circuit, recent criticându-i pe Nadal și pe Murray că au așteptat să chelească în loc să se retragă de mult din tenis, compania promovează reducerea deșeurilor din plastic și a practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului.
Beau din recipiente din oțel
Recipientele reutilizabile, din oțel, concepute pentru a menține o temperatură constantă, reprezintă un instrument esențial pentru sportivi, în special în contextul temperaturilor ridicate din Australia. Păstrarea băuturilor reci pe parcursul meciurilor le asigură jucătorilor o hidratare constantă, concentrare și agilitate, oferindu-le un avantaj competitiv pe teren.
Struff, în prezent al doilea cel mai valoros jucător de tenis din Germania conform clasamentului ATP, a comentat parteneriatul: „Ca jucător profesionist de tenis, hidratarea este esențială pentru performanța mea sportivă, în special în timpul turneelor solicitante precum Australian Open. Parteneriatul cu waterdrop® este un pas natural care se potrivește perfect atât unei soluții de hidratare de top, dar care îmi împărtășește și angajamentul personal de a reduce consumul de deșeuri de plastic. Este interesant să lucrez cu un brand care face o diferență reală atât pe teren, cât și în afara lui”.
Peste 5.600 de litri de apă au fost consumați la Australian Open 2024
Toți jucătorii care participă la Australian Open dețin termosul exclusiv Player Bottle, izolat cu perete dublu pentru a menține băuturile reci, chiar și sub soarele torid australian.
În cadrul ediției din anul trecut a Australian Open, peste 5.600 de litri de apă au fost consumați în mod sustenabil datorită sticlelor Player Bottles și a stațiilor de reumplere de pe teren, obținându-se o reducere cu 99 % a utilizării de plastic de unică folosință în zonele de joc.