Budweiser cere 47 de milioane de dolari de la FIFA după interzicerea consumului de bere la Cupa Mondială

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Budweiser ar urma să solicite o „reducere” de 47,4 milioane de dolari de la FIFA a sumei convenite în contractul de sponsorizare a Cupei Mondial din Qatar, după ce autoritățile qatareze au anunțat cu puțin timp înainte de începerea competiției că nu vor permite vânzarea de bere alcoolică pe stadioanele Cupei Mondiale.

FOTO Profimedia

Chiar înainte de începerea Cupei Mondiale din Qatar, o întorsătură dramatică din partea oficialilor FIFA și Qatar cu privire la politica de consum de alcool a turneului a făcut ca sponsorul major Budweiser să nu-și mai vândă berile pe toate stadioanele turneului.

O declarație emisă de FIFA la acea vreme preciza:

În urma discuțiilor dintre autoritățile țării gazdă și FIFA, a fost luată decizia de a concentra vânzarea de băuturi alcoolice la festivalul fanilor FIFA, în alte destinații ale fanilor și în locații licențiate, eliminând punctele de vânzare de bere din perimetrele stadioanelor din Qatar pentru Cupa Mondială 2022”.

Interdicția nu viza și Bud Zero, varianta fără alcool a berii Budweiser.

Autoritățile din țara gazdă și FIFA vor continua să se asigure că stadioanele și zonele învecinate oferă o experiență plăcută, respectuoasă și plăcută tuturor fanilor. Organizatorii turneului apreciază înțelegerea AB InBev și sprijinul continuu față de angajamentul nostru comun de a veni în întâmpinarea tuturor în timpul Cupei Mondiale FIFA Qatar 2022”, se mai arăta în comunicatul FIFA.

Acest lucru părea să lase firma Budweiser într-o situație dificilă când a venit vorba de surplusul de alcool pe care nu l-ar mai vinde la Cupa Mondială. Ulterior, gigantul berii a postat pe Twitter o imagine a unui depozit plin cu bere, alături de o legenda care dezvăluia o soluție nouă la situația sa: câștigătorul Cupei Mondiale ia totul.

Acum, după cum a raportat publicația de afaceri și cultură sportivă Front Office Sports, Budweiser încearcă să recupereze o parte din banii oferiți FIFA ca sponsorizare pentru Cupa Mondială din 2026, care va avea loc în Statele Unite, Canada și Mexic.

Potrivit rapoartelor, Budweiser, deținută de AB InBev, plătește aproximativ 75 de milioane de dolari pentru a sponsoriza Cupa Mondială din Qatar, iar această cifră va crește la 112 de milioane de dolari pentru turneul din 2026.

Potrivit Front Office Sports, Budweiser va solicita o reducere estimată la 47,4 milioane de dolari la sponsorizarea Cupei Mondiale din 2026, ca urmare a deciziei de a interzice alcoolul pe stadioanele din Qatar.

Budweiser este un sponsor al Cupei Mondiale încă de la turneul din 1986 din Mexic.

Mai multe pentru tine:
O contabilă din Kenya a ajuns femeie de serviciu în România și trăiește cu frică. „Mi-e teamă în fiecare zi să nu fiu...”
Un tezaur roman, ascuns timp de 8 ani, după ce a fost descoperit cu un detector de metale
Păreri pro și contra despre Catedrala Mântuirii Neamului. Mihai Găinușă: „Bolnavii care nu plătesc CASS vor merge la Catedrală, nu la camera de gardă”. Ce spune Dan Negru?
Alimentul de care Fuego nu se atinge: „Cel mai nociv pentru ființa umană”. Îi îndeamnă pe toți să-l evite
Adevărul despre „amantlâcul” Dianei Bart cu actorul Daniel Nuță! „Sunt divorțată de mai bine de jumătate de an!”
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Forțele NATO au doborât o dronă deasupra unei baze din Estonia folosită de trupele americane
La șase luni de la naștere, Jennifer Lawrence a luat o decizie radicală: „Sânii mei...”
Meghan Markle n-a mai așteptat și a dat vestea cea mare, atât de așteptată de fanii ei. Ducesa e în culmea fericirii
Ministrul Educației Daniel David reacționează după ce Ucraina a anunțat închiderea a 16 licee cu predare în limba română: „Dorim să promovăm un dialog constructiv”