Volkswagen se alătură altor mari companii și îşi suspendă publicitatea pe Twitter

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul auto german Volkswagen s-a alăturat vineri altor companii în decizia de a-şi suspenda publicitatea pe Twitter după ce această reţea de socializare a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, relatează agenţiile DPA şi EFE.

Twitter a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, Foto: Shutterstock

Motivul invocat de Volkswagen este anunţul Twitter că reţeaua de socializare îşi va revizui orientările referitoare la activitatea de publicitate.

Prin urmare, grupul Volkswagen le-a cerut mărcilor sale, pintre care se numără Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Cupra şi Skoda să-şi întrerupă până la „noi ordine'' activităţile publicitare pe Twitter, informează Agerpres.

Potrivit surselor citate, și Compania General Motors (GM) a transmis joi că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter, până când se va clarifica „direcţia'' în care merge această platformă sub noua conducere a lui Musk.

Compania agroalimentară General Mills şi-a suspendat de asemenea publicitatea pe Twitter.

Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conţinuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.

Totuşi, pentru a-şi asigura furnizorii de publicitate, ce asigură veniturile Twitter, noul proprietar al reţelei de socializare a promis că această platformă va avea un „consiliu de moderare a conţinuturilor''.

Și Guvernul german a anunţat săptămâna trecută că va examina dacă mai doreşte să-şi menţină prezenţa pe Twitter.

De asemenea, mai multe celebrităţi din industria de divertisment americană au început să părăsească Twitter - sau susţin că o vor face - după ce populara reţea de socializare a fost cumpărată de Elon Musk, în timp ce alte personalităţi i-au îndemnat pe utilizatorii progresişti să rămână şi să lupte pe această platformă online.

Elon Musk intenționează, totodată, să renunțe la aproximativ 3.700 de angajați la Twitter, în încercarea de a reduce costurile companiei. De asemenea, Musk dorește să anuleze munca la distanță și să cheme personalul scutit de concedieri să revină la birou cu normă întreagă.