Hidroelectrica a primit peste 40.000 de plângeri de la clienții casnici. Câte au fost valide

0
Publicat:

Hidroelectrica a primit 40.589 de plângeri de la clienții casnici în intervalul ianuarie-iunie 2022, dintre care 40.476 au fost validate drept întemeiate, arată datele publicate de companie.

Hidroelectrica a primit peste 40.000 de plângeri valide FOTO Octav Ganea/Inquam Photos

Doar 286 au fost catalogate ca nesoluționabile, din totalul de 40.762 de plângeri de la toți clienții, conform centralizării Hidroelectrica la șase luni, informează Economica.net.

Cele mai multe plângeri au vizat facturarea energiei consumate – circa 25.000. Dintre acestea, peste 8.500 nu au fost rezolvate în termenul legal.

Cel mai mare și mai ieftin producător de electricitate din România a ajuns la peste 300.000 de clienți casnici.

Luna trecută, preşedintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, anunţa că societatea se confruntă cu un aflux de aproximativ 5.000 de clienţi noi, ajungându-se la un număr triplu de clienţi.

,,Preţul pe care îl oferă Hidroelectrica este unul competitiv, care derivă din faptul că suntem şi producători de energie electrică. Încercăm în aceste momente de criză să oferim consumatorilor finali un preţ final care să le permită să îşi desfăşoare activităţile, dacă discutăm de zona comercială şi să poată să îşi gestioneze mai bine bugetele personale, dacă vorbim de clienţii casnici. Orice fel de modificări, de situaţii care pot genera panică pun o presiune suplimentară pe tot ce înseamnă sistemele informatice. Ne confruntăm cu un aflux de 5.000 de clienţi pe zi, ceea ce înseamnă o presiune foarte mare pe infrastructura software, dar în paralel dezvoltăm această zonă şi încercăm să preluăm cât mai multe dintre cererile clienţilor (...) Anul trecut aveam în jur de 100.000 clienţi, acum sunt aproximativ 300.000", a spus miercuri Bogdan Badea.

Potrivit directorului executiv al Federaţiei Asociaţiilor Companiilor de Utilităţi din Energie (ACUE), Dana Dărăban, furnizorii vor întârzia emiterea facturilor privind consumul pe luna septembrie, întrucât nu au avut timp să-şi adapteze softurile de emitere a facturilor.

Aceasta a explicat, marţi, că OUG 119/2022 a fost emisă la 1 septembrie, cu aplicabilitate tot de la 1 septembrie, iar furnizorii au nevoie de cel puţin 30 de zile pentru modificarea softurilor.

Mai multe pentru tine:
Ultimele cuvinte ale Roxanei Moise către antrenoarea sa, înainte de a pierde lupta cu cancerul: „Eu o să mă fac bine. O să vedeți”
Inspirație pentru bărbați: ținute urban casual și smart-casual de iarnă – Ghid complet, plus shopping online rapid
Nu cumpăra nimic înainte să vezi acest top 10 electrocasnice 2025 – cele mai bune alegeri pentru casă și cadouri de sărbători
Ce s-a descoperit după autopsia medicului Ștefaniei Szabo. Nu a murit din cauza unui infarct sau AVC
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Cine o "sapă" zilnic pe Prinţesa Kate? E o înaltă trădare! Şi nu, nu e vorba de Meghan Markle
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Marina Voica, grav afectată de criza apei din Prahova: „La 89 de ani, mă spăl la lighean. Nespălată tot nu rămân!” Orașul Breaza e paralizat: „Au externat bolnavii!”