Asigurătorii lansează #Antighinion, o campanie care pune în lumină superstiţiile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă iniţiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul şi importanţa asigurărilor în viaţa de zi cu zi a românilor.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstiţiile - o parte a cotidianului şi, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să îşi explice neprevăzutul şi să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” şi urmările sale.

„Numitorul comun este că atât superstiţiile, cât şi asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deşi orice măsură de protecţie este binevenită, ca specialişti în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiţionale cu o poliţă de asigurare – o soluţie ,verificată şi testată’ care ne poate oferi protecţia de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstiţiilor în societate şi discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv. 

„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiţie, pentru că sunt parte integrantă a vieţii noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚aşa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este şi pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ. 

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât şi în online sau social media. În acelaşi timp, va fi susţinută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât şi superstiţiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute. 

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare şi conştientizare cu privire la rolul şi utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuţia pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea şi protecţia comunităţilor din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conştientizare cu privire la rolul asigurărilor de viaţă, de sănătate sau de proprietăţi, dar şi campanii de educaţie şi prevenţie rutieră.

Mai multe pentru tine:
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice