Nu mai scăpăm de publicitate nicăieri. Un startup japonez vrea să producă reclame pe Lună

Nu mai scăpăm de publicitate nicăieri. Un startup japonez vrea să producă reclame pe Lună

FOTO via NASA

Cum spuneam într-un articol de zilele trecute, atunci când vorbeam despre un pisoar inteligent care vrea să-ţi servească reclame targetate şi personalizate chiar şi atunci când ai nevoie de un moment de singurătate, acum consumerismul este dus la un cu totul alt nivel şi părăseşte definitiv atmosfera terestră.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ispace.Inc, o companie japoneză bazată în Tokyo, a strâns 90 de milioane de dolari de la sponsori pentru a trimite o navă spaţială direct pe orbita Lunii, în 2019. Un an mai târziu, în 2020, aceasta ar urma să aselenizeze. Odată ajunsă pe suprafaţa lunară, nava ar urma să se transfome într-un panou publicitar cu care ajutorul căreia sponsorii să îşi pozeze logo-urile cu Pământul în fundal.

CITEŞTE ŞI: Pisoarul ”smart” care îţi serveşte reclame chiar şi atunci când ai alte treburi

Takeshi Hakamada, CEO-ul Ispace, a spus că nu reclamele sunt scopul companiei sale, ci sunt doar un mijloc de a produce bani pentru o viitoare explorare lunară. Acesta a declarat că obiectivul companiei pe care o conduce este să caute apă pe Lună, începând cu misiuni care vor fi lansate în 2021.

Compania Ispace s-a remarcat pentru prima dată atunci când a câştigat 20 de milioane de dolari în cadrul unui concurs organizat de Google. Aceasta a fost fondată în 2007, iar data setată pentru prima misiune lunară trebuia să fie în 2012. Din cauza a mai multor probleme cu banii, Ispace a trebuit să amâne de mai multe ori termenul limită pentru lansare, notează Bloomberg.

citeste totul despre: