Articol publicitar

Promovarea în Social Media prin cabina foto Photosnacks

Promovarea
în Social Media prin cabina foto Photosnacks

Photosnacks a apărut din dorinţa de a oferi o nouă formă de divertisment la evenimente şi petreceri, prin intermediul cabinelor foto.

Beneficiind de ultima generaţie de software şi de know-how din zona de online marketing, Photosnacks duce serviciile de photo booth la evenimente dincolo de divertisment, prin oferirea de servicii specifice de marketing şi promovare pentru companii şi branduri. 

În funcţie de tipul evenimentului şi direcţia de promovare pe care compania o urmăreşte, după ce participanţii se distrează pozând, realizând propriul GIF sau scurt video, conţinutul foto realizat la photo booth poate fi folosit în mai multe canale de promovare online, pe lângă printarea instant a fotografiilor. 
 
Avantajul major este faptul că, în Social Media, conţinutul care include şi imagine, fie că este fotografie, GIF sau video, este cel mai vizualizat şi distribuit tip de conţinut. 
 
Pe ecranul cabinei, după sesiunea foto, utilizatorii vor găsi opţiunile, respective butoanele de Facebook, Email şi Twitter. Tot ce trebuie să facă este să aleagă canalul preferat şi să îşi distribuie conţinutul. 
 
 
Cea mai des folosită şi cu un impact major este postarea pe Facebook. Fiecare sesiune foto poate fi share-uită pe pagina personală de Facebook sau se poate încărca instant într-un album creat pe pagina companiei de Facebook. 
 
Facebook-ul rămâne cea mai mare reţea socială şi cea mai preferată, cu peste 1 milion de utilizatori ce se loghează zilnic, cu o creştere de peste 16% în fiecare an. Postările ce conţin poze nu doar că sunt mai bine integrate în algoritmul Facebook-ului ci au o vizibilitate mai mare şi au şanse mult mai mari de a fi share-uite şi reţinute de către utilizatori. Iar pentru un impact mai mare, pozele trebuie să fie de o calitate bună, să aibă un conţinut concret. 
 
Una dintre opţiunile existente la photo booth-ul Photosnacks este funcţia prin care se crează un album în pagină de Facebook a companiei, album în care se face upload instant al pozelor de la cabină. Astfel, una câte una, pozele sunt urcate iar participanţii au acces imediat la poza efectuată. 
 
O altă funcţie extrem de folositoare pentru promovarea unui brand sau a unui eveniment în Social Media este posibilitatea că utilizatorul să îşi distribuie fotografia, GIF-ul sau video-ul, direct de la photo booth, pe contul personal de Facebook. Acest lucru se poate face printr-o aplicaţie Facebook a photo booth-ului, prin logarea utlizatorului la contul personal de Facebook. 
 
Sharing Station – acest gadget ajută la distribuirea rapidă a fotografiilor în orice reţea socială. Este conectat la cabină, pozele pot fi vizualizate în mod instant iar distribuirea lor se face prin introducerea email-ului sau logarea la conturile de Facebook, Instagram sau Twitter. În acest fel, cabina va fi mereu liberă pentru un alt grup pregătit de pozat. 
 
 
Un mod preferat de trimitere a fotografiilor direct de la cabină, este prin intermediul email-ului. Odată cu fotografia trimisă de utilizatorii de la cabină către propria lor adresă de email, se pot trimite informaţii relevante pentru aceştia în corpul emailului, sau un simplu mesaj de mulţumire. În acelaşi timp, adresele de email vor fi colectate pentru viitoarele eforturi de marketing, dacă utilizatorii îşi dau acordul de folosire a datelor cu caracter personal. 
 
Totodată, creşterea continuă a Instagram-ului şi mărirea numărului de utilizatori arată că este unul dintre cele mai puternice instrumente de social media. Mai multe de 91% dintre postări conţin poze. 35% dintre utilizatori intră de mai multe ori pe zi în aplicaţie iar 51% intră zilnic. Postările cu hashtag au un impact mai mare cu 12,6% decât cele simple, conform statisticilor. Odată ce invitaţii au poza în format electronic pe telefon, aceasta poate fi redirecţionată către Instagram, alături de hashtag-ul potrivit companiei şi al evenimentului. 
 
Twitter-ul, deşi pare că pierde din popularitate, este cel mai agreat de către companii şi afacerişti iar promovarea pe această platformă, are rezultate. Procedeul de utilizare a Twitter-ului este asemănător cu cel al Facebook-ului. Avem posibilitatea atât de creare a unui album de poze pe pagina companiei, cât şi posibilitatea ca fiecare să îţi trimită poza pe pagina personală. 
 
Pentru mai multe detalii privind evenimentele corporate şi posibilităţile de online marketing de la photo booth, accesează www.photosnacks.ro
 
Contact Photosnacks: 
Telefon: 0744 888 811, 031 437 8047
Email: hello@photosnacks.ro
Adresa: Strada Ion Luca Caragiale 28, etaj 1, sector 2, Bucuresti, Romania. 020042
 
 

 

citeste totul despre: