Cum îşi activează retailerii fanii de pe Facebook: exemple de urmat (sau nu) din .ro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imagine cu rol ilustrativ
Imagine cu rol ilustrativ

H&M, Miniprix, eMag, Altex, Intersport, Elefant, Mobexpert, Carrefour, Mega Image sunt branduri puternice care cunosc importanţa „engagementului” clienţilor pe reţelele sociale. Toate acestea au zeci sau sute de mii de fani pe Facebook. Cât de eficient comunică însă?

Ce greseli fac, cat de des posteaza si ce fel de articole promoveaza? Afla toate acestea, plus sfaturi concrete, in articolul de mai jos.

Pentru analizarea paginilor de Facebook ale brandurilor am folosit instrumentul likealyzer.com. Acesta strange informatii despre paginile Facebook si le analizeaza, construind statistici, generand sfaturi pentru administratori si indicand o nota de la 1 la 100 pentru profesionalismul si eficienta respectivelor prezente pe cea mai mare retea sociala din lume.

Pagina H&M

Pagina de Facebook a magazinului de fashion H&M Romania are putin peste 50.000 de like-uri dar engagement rate-ul este foarte redus, de doar 0,55%. Acest lucru este, cel mai probabil, cauzat de postarile extrem de rare, o medie de doar 0,61 pe saptamana.

Mai mult, brandul local face greseli majore in prezenta de pe Facebook, pe langa numarul de postari extrem de redus – aproape 100% din postari sunt fotografii, lipsind orice alta forma de continut. Compania nu foloseste hashtag-uri si nu urmareste la randul ei decat alte 4 pagini, lucru care, similar, nu ajuta in promovare. Scorul este pe masura efortului – doar 19 din 100.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite