„Femei singure care caută bărbaţi” şi alte dileme de pe Google în timp de pandemie
0Agenţia de marketing SEO Cupcake a realizat un top al dilemelor avute de utilizatorii români în perioada în care stau acasă. Nu lipsesc ”tuns acasă”, ”trandafiri din săpun” sau, bineînţeles, dilema acestor luni ”de ce nu se găseşte drojdie”.
Datele furnizate de SEO Cupcake au fost extrase cu ajutorul tehnologiilor ca Google Trends, puse la dispoziţie de motorul de căutare. Clasamentul este cu atât mai interesant pentru comercianţi şi antreprenori care activează în comerţul online şi nu numai.
„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranţă putem spune că o parte dintre termenii căutaţi pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi reţeta pentru maia, tunsul acasă şi chiar amenajarea unui birou, unui spaţiu optim de muncă, acasă. Surpriza noastră a fost să vedem cât de mare a fost creşterea faţă de alte perioade. Ne bucură însă un lucru când ne uităm la acest clasament. Oamenii sunt deschişi să înveţe şi sperăm că o parte din îndeletnicirile deprinse în perioada asta nu vor fi pierdute pe termen lung”, a declarat Cristian Bolocan, Head of SEO Department, SEO Cupcake.
Mai jos puteţi regăsi căutările cele mai populare în perioada pandemiei, grupate pe categorii, şi de câte ori a crescut rata de căutare a acestor termeni.
Ce este… ? şi De ce?
#StaiAcasă
Reţete şi sfaturi în bucătărie
Curiozităţi despre religie
Sănătate şi igienă
Căutări amuzante în perioada crizei medicale
Sport şi activităţi fizice acasă