Cele mai populare maşini pentru români: BMW şi Dacia, printre cele mai căutate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Volkswagen, cea mai căutată marcă de maşină în România. FOTO AP
Volkswagen, cea mai căutată marcă de maşină în România. FOTO AP

Agenţia de marketing online Today’s a analizat tendinţele de pe internetul românesc şi a identificat acele mărci de maşini despre care românii se interesează cel mai des.

Pe lista celor mai populare branduri se regăsesc BMW, Peugeot, Mercedes, Fiat, Volvo, Audi, Dacia, Ford, Opel, Skoda, Volkswagen şi Toyota. Pe măsură ce nivelul salarial din România a crescut, iar tinerii şi-au găsit locuri de muncă foarte bine remunerate, a crescut şi interesul pentru mărcile străine, ba chiar dintre cele premium. Topul este însă dominat de Volkswagen, următoarele locuri din top fiind ocupate de Dacia şi BMW.

Mercedes are cu 50% mai puţine căutări online decât Volkswagen, iar Volvo cu 25% mai puţine. La polul opus, comparativ cu numărul căutărilor despre maşini, interesul pentru motociclete este cu 85% mai scăzut. Acest mijloc de transport nu este însă potrivit vieţii de familie sau navetei zilnice pe care unii români o fac de la periferia marilor oraşe spre centru. Factorul de siguranţă sporită pe care îl aduce o maşină este, de asemenea, luat în calcul.

Revenind la automobile, alte căutări foarte populare sunt: „maşini rulate” şi „maşini second hand”. Dintre acestea din urmă, românii se interesează în special de maşinile second hand din Germania. Cele mai multe căutări de acest fel s-au înregistrat în Bucureşti şi Timişoara, urmate de Cluj. Şi pentru că maşinile la mâna a doua sunt populare, acestea cresc şi afacerile service-urilor auto. Românii caută cel mai des service-uri în Bucureşti, Cluj şi Timişoara. Cât despre afaceri în domeniul auto, în octombrie şi noiembrie creşte interesul pentru anvelope, iar în mai tot timpul anului sunt căutate piesele de schimb.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite