INTERVIU Despre Diablo III: Ultimate Evil Edition şi noutăţile care vin odată cu versiunea pentru console
0
Diablo III: Ultimate Evil Edition a ajuns, marţi, şi în magazinele din România. La evenimentul Gamescom 2014, care a avut loc în Koln, Playtech a stat de vorbă cu doi dintre creatorii jocului, Joshua Mosqueira şi Matthew Berger.
I-am întâlnit pe cei doi într-un birou destul de întunecat, amenajat într-o secţiune mai puţin aglomerată a clădirii Koelnmesse, în care s-a desfăşurat evenimentul Gamescom 2014. Despărţiţi de o măsuţă de cafea, Josh şi Matt erau aţintiţi cu ochii într-un televizor cu diagonală generoasă şi butonau de zor la controlerele DS4. Jucau, evident, Diablo III: Ultimate Evil Edition.
Am fost invitat să mă joc alături de ei, dar am refuzat – mai mult sau mai puţin respectuos – spunând că ”munca mai întâi, distracţia pe urmă”. Cei doi au bufnit în râs şi Josh mi-a zis replica care, poate, descrie cel mai bine relaţia lui cu jocul: ”Business? It’s a game, dude!”
Josh Mosqueira este Game Director şi mi-a povestit despre noutăţile pe care le aduce Diablo III: Ultimate Evil Edition, faţă de versiunea pentru PC, adică Reaper of Souls. ”Are un nume atât de lung deoarece am adăugat un set cu totul nou de funcţionalităţi. Utilizatorii nu primesc numai experienţa de bază Diablo III, ci şi expansion pack-ul Reaper of Souls, dar şi o multitudine de funcţionalităţi special conceput pentru console. Unul dintre «stâlpii» acestui joc este modul...