GALERIE FOTO TP-Link alege România ca punct strategic pentru reprezentare şi distribuţie în Europa de Sud-Est
0
Compania TP-Link deschide în România primul centru regional de distribuţie şi primul birou de reprezentare. Centrul inaugurat de TP-Link va fi un hub regional care se va ocupa de distribuţia şi suportul tehnic pentru produsele companiei în Europa de Sud-Este. Şi acestea nu sunt singurele noutăţi pe care le-a anunţat TP-Link.
Compania TP-Link este pe piaţă de 18 ani, de 8 ani şi-a extins activitatea la scară globală, iar în 2012 a înregistrat o creştere de 50% faţă de 2011 (la nivel mondial). Centrul regional şi primul birou al companiei în România înseamnă că distribuţia şi suportul tehnic vor fi supervizate din ţara noastră. Piaţă din România este a doua după cea din Polonia.
TP-Link este reprezentantă pe piaţa din România încă din 2007 de trei distribuitori: Network One Distribution, Royal Computers şi Mondo Plast. La nivel internaţional, TP-Link este în 23 de ţări, iar în alte 5 state sunt în dezvoltare infrastructura şi distribuţia. Fabrica propriu-zisă este în China, oraşul Shenzhen, unde lucrează aproximativ 12.000 de oameni la 150 de linii de asamblare.
Departamentul de cercetare şi dezvoltare nu este omis de companie, investeşte în acesta 8% din veniturile anuale şi are dedicată o echipă de 890 de ingineri. „Producem tot ce e mai bun!“ este sloganul folosit de Hermes Song, director TP-Link în România.
România este a doua cea mai importantă piaţă după vânzările de echipamente de reţea din Europa de Est, după Polonia şi a cincea la nivel global în funcţie de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local şi a unui centru logistic aici se datorează atât potenţialului extraordinar de dezvoltare pe care piaţa locală îl are, cât şi poziţiei geografice care facilitează interacţiunea cu distribuitorii şi clienţii noştri din regiune. Hermes Song, directorul general al TP-Link România.
Planuri TP-Link pentru 2013:
- Activarea depozitului local
- Implementarea unui program de parteneriat pentru reselleri
- Lansarea unui serviciu de call-center support
La TP-Link România lucrează 10 angajaţi, fără a fi luaţi în calcul cei din call-center. Acesta din urmă nu va fi externalizat, ci administrat de TP-Link. De asemenea, nici depozitul nu este luat în calcul cu numărul său de angajaţi. Cât despre vânzări, 65% din cele de până acum au fost în online, dar Bogdan Mihalcea, director de vânzări, estimează că se va ajunge la echilibru.
Anul trecut, TP-LINK a înregistrat o creştere cu 30% a cifrei de vânzări în condiţiile în care livrările au fost făcute exclusiv prin distribuitori. [...] Pe termen mediu, ne propunem să atragem cel puţin un client ISP sau telecom. În contextul diversificării portofoliului de clienţi, avem în vedere investiţii atât în servicii de suport pentru clienţii finali prin intermediul unui call-center, dar şi traininguri şi programe online de suport pentru clienţii companii. Bogdan Mihalcea, director de vânzări TP-Link România
Mihalcea a mai spus că TP-Link a mai produs şi pentru competitorii lor direcţi, deşi numele nu au putut fi furnizate. Iar de Black Friday au fost vândute 20.000 de produse într-o singură zi, ceea ce a reprezentat 5% din totalul unităţilor vândute în România. În totalul, au fost cumpărate 324.000 de produse TP-Link în 2012, în creştere cu 30% faţă de 2011.













