Statisticile de după Black Friday: hainele devin din ce în ce mai populare în Vinerea Neagră

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Black Friday a adus reduceri şi promoţii la mii de produse FOTO Shutterstock
Black Friday a adus reduceri şi promoţii la mii de produse FOTO Shutterstock

Platforma de comerţ electronic ContentSpeed a realizat o statistică a produselor vândute de Black Friday anul acesta în România, prin clienţii companiei, dar şi o selecţie a celor mai vândute produse.

Potrivit statisticilor oferite de ContentSpeed, cel mai scump produs vândut de Black Friday prin clienţii Content Speed a fost un Apple MacBook pro de 15,4 inci, care a costat 8.400 de lei.

Al doilea produs a fost un Canon EF 70-200mm, f/2.8 la 8.000 de lei. Urmează un LED Samsung de 55 inci şi un aparat foto Nikon D610, fără obiectiv. Evident, acestea sunt statisticile din magazinele care lucrează împreună cu cei de la ContentSpeed. Dacă ne gândim la eMAG, aceştia au reuşt să vândă şi maşini, în timp ce Domo a reuşit să vândă o motocicletă Harley Davidson.

Vânzările totale generate de platformele de pe ContentSpeed au adus 2 milioane de dolari, cu 931 de produse vândute pe zi în perioada de Black Friday, care a ţinut mai bine de o săptămână.

Cum era de aşteptat, sectorul electro-IT a adus cele mai mari vânzări, urmat de cel de fashion şi de hobby.

Puteţi vedea datele complete în infograficul de mai jos.

image
Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite