Black Friday 2013: prima retrospectivă a „evenimentului de shopping“ al anului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Weekend-ul 22-24 noiembrie a adus după sine agitaţie mare, vânzări pe măsură, emoţii, trafic ce a pus la grele încercări serverele magazinelor şi aglomeraţii în punctele fizice de vânzări. Wall-Street.ro a realizat o retrospectivă a acestui eveniment din perspectiva mai multor magazine din ţară.

eMAG.ro: cel mai scump produs vandut online

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut, în primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan. Pentru acelaşi model, eMAG a listat şi cel mai mare discount oferit vreodată unui produs tranzacţionat online de Black Friday, în valoare de 12.600 de euro. Dintre cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz în valoare totală de un milion de euro, au fost vândute 60.

“Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depăşit aşteptările. Numai în primele 3 minute au fost vândute 4 maşini. Au fost clienţi care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au vazut oferta, de teamă că vor rata această ocazie”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.

În total, clienţii eMAG au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere şi maşini de spălat până la mixere, storcătoare şi expresoare. Cel mai rapid ritm de epuizare a stocului a fost raportat de categoria tabletelor de 99 de lei, cel mai mic preţ al unei tablete vândute în Europa. 

Per total, compania a vândut de Black Friday 250.000 de produse în valoare totală de 23 milioane de euro. La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMag erau 100.000 de oameni. În momentul de vârf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul întregii zile, cel mai mare retailer online din România a primit 3,1 milioane de vizite. 

Domo: vânzări de 15,1 milioane euro

În perioada 22-24 noiembrie, Domo a înregistrat vânzări cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro în reţeaua de magazine şi 2,8 milioane în magazinul online.

Televizoarele au fost, în continuare, cele mai vândute produse, înregistrând un procent de 40% din vânzările din această perioadă. Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achiziţionate din această categorie fiind tablete (40%).

Black Friday la Domo continuă până pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare şi noi produse în ofertă.

Elefant.ro: peste 90.000 de produse vândute

În primele trei zile, 22-24 noiembrie 2013, când momentul Black Friday a avut cea mai mare expunere mediatică, elefant.ro a vândut peste 90.000 de produse şi aproximativ 600.000 de români au vizitat mall-ul online.

„Practic, în contextul în care un român cumpără în medie doar o carte pe an, cu reduceri de 50% aplicate de elefant.ro la zeci de mii de titluri, am permis cititorilor ca, într-o singură zi, să îşi dubleze accesul la produsele culturale. Am pregătit stocuri pentru o campanie de o săptămână special pentru iubitorii de carte. Avem pregătite 100.000 de produse pe care abia aşteptăm să le oferim prietenilor elefant.ro la fiecare comandă pe care o vor face în ziua de 29 noiembrie", declară Dan Vidrascu, CEO la elefant.ro.

Printre cele 100.000 de produse oferite cadou în ziua de 29 noiembrie 2013, se numără excursii în cele mai frumoase capitale europene (Praga, Paris, Viena), tablete iPad de ultimă generaţie, bilete la concerte, eReadere Kindle, parfumuri, bijuterii şi, bineînţeles, cărţi.

Citeşte pe wall-street.ro bilanţul de Balck Friday pentru 2Parale.ro, f64.ro, Flanco, evoMag.ro, PCGarage.ro, QuickMobile şi Domo

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite