Black Friday 2013: Bărbaţii, mai atraşi de reduceri decât femeile. Ce se caută de Black Friday?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Black Friday începe pe 22 noiembrie anul acesta
Black Friday începe pe 22 noiembrie anul acesta

Notorietatea evenimentului Black Friday, anunţat anul acesta pe 22  noiembrie, a crescut pe piaţa românească. Aproximativ 4,2 milioane de români şi-au manifestat intenţia de a face cumpărături cu ocazia Black Friday, în contextul în care aproximativ 7,4 milioane de români cunosc semnificaţia evenimentului.

Aproximativ 17% dintre respondenţii bărbaţi au afirmat că vor face „cu siguranţă” cumpărături de Black Friday, în timp ce 10% dintre femei au luat deja această decizie, potrivit unui studiu efectuat de Daedalus Millward Brown..

“Probabil că voi cumpăra” a fost răspunsul dat de 41,3% dintre barbaţi şi de 42,6% dintre femei. “Black Friday a devenit un reper solid în percepţia consumatorilor români, care asociază luna noiembrie cu luna celor mai mari şi mai multe reduceri din an. În plus, în acest an românii ştiu mult mai clar şi ce anume vor să cumpere, pregătind lista de cumpărături în avans. Intenţia de cumpărare a crescut anul acesta cu 75% faţă de anul trecut. Datele arată că anul acesta 4,2 milioane de români intenţionează să cumpere de Black Friday, faţă de 2,4 milioane anul trecut”, declară Daniela Lazăr, Director General Daedalus Millward Brown.

Cel mai ridicat grad de notorietate a fost înregistrat în segmentul de vârstă 18 – 24 de ani, unde 60,9% din respondenţi au auzit de Black Friday, urmat de segmentul 25 – 34 de ani (58,5%). „Aceste procente sunt foarte relevante pentru modul în care va evolua poziţionarea acestui eveniment de shopping pe piaţa românească. Tinerii sunt mult mai bine conectaţi la tot ceea ce înseamnă informaţie, sunt dinamici şi dau tonul în mediul online, răspândind, la rândul lor, informaţia”, explică Daniela Lazăr.

Ce-şi doresc femeile? Ce vor bărbaţii?

Pe lista de cumpărături a femeilor, în topul cele mai invocate articole în chestionarul Daedalus Millward Brown construit pe răspunsuri multiple s-au situat pe primele trei locuri electrocasnice mici, articolele de îmbrăcămine şi televizoarele. Pe lista bărbaţilor, pe primul loc se află electronicele şi accesoriile auto, televizoarele şi hainele.

Hai să discutăm, ne găseşti pe Facebook - Tech Adevărul

studiu black friday
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite