Obiceiuri care îţi menţin creierul în formă

Obiceiuri care îţi menţin creierul în formă

Stresul de zi cu zi, gândurile negative, acţiunile şi obiceiurile nesănătoase îngreunează cu mult buna funcţionare cerebrală.

Cu cât sunt mai sănătoase obiceiurile tale zilnice, cu atât mai bine şi mai uşor va fi pentru celulele nervoase să funcţioneze şi să se regenereze.

Ştiri pe aceeaşi temă

Deşi la prima vederea alimentaţia pare a fi doar o nevoie fizică aceasta are o semnificaţie mult mai amplă. Toate acţiunile tale din decursul unei zile se vor răsfrânge asupra activităţii tale cerebrale.
 
Având o masă de aproximativ 1,5 kilograme, creierul uman consumă aproximativ 20% din energia corpului tău. Orice activitate pe care o faci indiferent de cât de amplă sau nu este ea, creierul este parte funcţională, iar anumite activităţi precum cititul, conversaţiile, meditaţia par a fi de un real folos pentru buna funcţionare a celulelor nervoase.

Gândurile şi emoţiile afectează creierul

Regenerarea creierului presupune să ai o viaţă sănătoasă liniştită şi cu activităţi care să stimuleze capacităţile sale naturale.

Stresul de zi cu zi, gândurile negative, acţiunile şi obiceiurile nesănătoase îngreunează cu mult buna funcţionare cerebrală.

Astfel că, exerciţiile fizice făcute în mod constant, indiferent că este vorba de o simplă plimbare de 30 de minute pe zi sau o oră muncită la sală, va ajuta creierul să se bucure de un aport crescut de oxigen. Stimularea producţiei de endorfine eliberate în timpul activităţilor tale preferate sunt responsabile de buna dispoziţie care ajută la consolidarea structurii nervoase a organismului uman.

Indiferent că îţi place să alergi, să dansezi, să mergi cu bicicleta, aceste activităţi reprezintă o doză de sănătate curată.

Află pe clicksanatate.ro ce activităţi te ajută la eliminarea stresului!

Planta care ţine bătrâneţea la distanţă

Sfaturi pentru a te hrăni echilibrat


 

citeste totul despre: